MySpace otpušta gotovo polovicu svojih zaposlenika, njih 500 diljem svijeta zbog reorganizacije.
Ta News Corp.-ova, nekad najpopularnija društvena mreža, suočila se s teškim gubitcima zbog sve manje oglašivača i posjetitelja. Istovremeno, Rupert Murdoch, vlasnik News Corp-a, razmišlja i o prodaji MySpcea moguće Yahoou i AOL-u, no i oni su već odavno izgubili dominaciju na internetskom tržištu pa je pitanje koliko bi pomogli u njegovoj revitalizaciji. Kako piše Los Angeles Times, Mike Jones, izvršni direktor Myspacea rekao je kako su otpuštanja nužna i to nakon što je ona na jesen restrukturirana kao ‘destinacija za društvenu zabavu’ korisnika između 18 i 35 godina. MySpace je bio obećavajući projekt koji je mogao potući i Facebook i Twitter i Zyngu, ali nisu imali jasnu poruku da ‘spajaju ljude’ i agresivno okreću ka inovacijama kao Facebook. Rezultat je tri puta više korisnika u SAD-u, koji na Facebookutjedno provedu 80 minuta, a na MySpaceu 21 minutu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu