Na kioske se vratio jedan od najvažnijih magazina u povijesti hrvatskog novinarstva

Autor: Saša Paparella , 15. veljača 2017. u 09:00
Čuveni magazin nastavlja izlaziti na 210 stranica, naklada 15.500 primjeraka

Novi Start podijeljen je na Style&news, Automagazin i Plugin; čak osam studijskih snimanja obavljeno za prvi broj.

Na kioske se vratio jedan od najvažnijih magazina u povijesti hrvatskog novinarstva- Start, koji je prestao izlaziti 1990. Izlazit će u mjesečnom ritmu, a početna naklada je 15.500 primjeraka.

"Razmišljali smo o tromjesečniku, no  interes oglašivača bio je toliki da smo odlučili izlaziti deset puta godišnje. Napravili smo novinu koji vrišti kvalitetom, ide na 210 stranica podijeljenih na tri magazina: Style & news, Automagazin i Plugin", rekao nam je Igor Stažić, glavni urednik i direktor tvrtke Start News. Stažić, dugogodišnji glavni urednik Auto kluba, podsjeća da je i nekadašnji Start 1969. krenuo kao automobilistički magazin. U najboljim danima naklada tog dvotjednika dosezala je 400.000 primjeraka.    

Start nove generacije 
"Start je do potkraj prošlog stoljeća bio najbolji magazin ikada tiskan na hrvatskom jeziku. Naš je Start prilagođen novom vremenu, tehnologijama, novim generacijama", kaže Stažić te dodaje – koliko god da je danas teško ući u izdavački projekt, s druge strane nikada nije bilo lakše jer vam toliko dobrih novinara stoje na raspolaganju. U novom će Startu pisati i neki autori iz nekadašnjeg Starta, poput Feđe Vukića. Art direktor je Branimir Klarić, a za fotografiju i estetiku zadužen je Boris Štajduhar. Stažić ističe kako je produkcija magazina vrhunska, te da je za prvi broj obavljeno čak osam studijskih snimanja. 

Vodeći regionalni portal 
Startovci također podižu web platformu Govori.se, koja već egzistira na slovenskom jeziku. "Tendencija je da iduće godine Govori.se postane najvažniji regionalni portal. Također, radimo na dovođenju Harper's Bazaara ", najavljuje Stažić, koji drži 25 posto udjela u Start Newsu, a u tvrtku je kao svoje vlasništvo unio i brend Start. Udjel od 25 posto drži i Adria Media Ljubljana. U projekt je uključen i bosanski poduzetnik Mujo Selimović, vlasnik dnevnika Oslobođenje. U  Hrvatskoj se već okušao kao izdavač Business.hr.-a i Aktuala. "Slovenski nam partneri daju know-how, a Selimović je bitan zbog komplementarnih prednosti Oslobođenja", kaže Igor Stažić.

Komentirajte prvi

New Report

Close