Milenijcima ‘in’ Gavrilović i EvoTV

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 23. kolovoz 2017. u 22:01
Brendu Gorenje najviše vjeruju kad je u pitanju bijela tehnika/Tomislav Miletić/PIXSELL

ICERTIAS-ovo istraživanje na 1200 građana do 37. godine utvrdilo koji su im ‘prvaci’ po povjerenju.

Milenijci, naraštaj osoba rođenih između 1982. i 2000. godine, zbog važnijih životnih odluka kakve donose do svoje 37 godine predstavljaju iznimnu potrošačku snagu.

Značajan je i njihov udio u ukupnom globalnom radnom potencijalu zbog čega ih se smatra i 'influencerima' jer svojim stavovima o proizvodima i uslugama utječu na stavove ljudi iz njihove okoline. Vođeni tom idejom, švicarska organizacija ICERTIAS (International Certification Association) je u lipnju 2017.godine na uzorku od 1200 pripadnika ove populacije provela internetsku anketu s ciljem prikupljanja podataka o brendovima kojima milenijci najviše vjeruju.

Od ispitanika je traženo da daju vlastito mišljenje što na osnovu njihovog osobnog iskustva s određenim kategorijama proizvoda i usluga prisutnim na hrvatskom tržištu predstavlja najvišu razinu kvalitete i, kako napominju iz  ICERTIAS-a, pitanja su bila otvorenog tipa bez sugeriranja potencijalnih odgovora. Rezultate su objavili sredinom ovog tjedna, a oni pokazuju, primjerice, da je među davateljima usluga digitalne televizije najčešće navođen odgovor bio EvoTV, u kategoriji osiguravajućih kuća prvo je mjesto osvojila Croatia osiguranje, dok je u kategoriji obiteljskog automobila prvo mjesto zauzeo Mercedes.

Prva mjesta u okviru ostalih istraživanih kategorija zauzeli su eKupi kao najpopularnija internetska trgovina, Sensodyne među pastama za zube, Tifon kada se govori o lancu benzinskih postaja, Flix po pitanju međunarodnog autobusnog prijevoza, Intersport među trgovinama sportskom obućom, odjećom i opremom. Također, anketa je pokazala i da milenijci brend PIP smatraju vodećim po kvaliteti meda, kao i Gavrilovićevu kranjsku kobasicu u kategoriji tog proizvoda, zatim marku Mulino Bianco u ponudi dvopeka.

Jar im je, čini se, najbolji deterdžent za ručno pranje posuđa, Somatu vjeruju kod strojnog pranja, a Syoss smatraju najboljim šamponom za kosu. Gorenju najviše vjeruju kad se radi o proizvođačima bijele tehnike, GLS-u ako im treba ekspresna dostava, a Bauhausu ako uređuju kuću, dom, vrt ili okućnicu. Na osnovu istraživanja se unutar svake kategorije jednom proizvodu ili usluzi u skladu s rezultatima ankete može dodijeliti QUDAL – QUality meDAL oznaka s maksimalnih pet zvjezdica za kvalitetu. ICERTIAS time odabrane brendove nagrađuje za zadovoljstvo mladih potrošača njihovom kvalitetom proizvoda i usluga dostupnih na hrvatskom tržištu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close