Mastercard kroz kampanju promovira hrvatski turizam

Autor: Marta Duić , 02. kolovoz 2016. u 22:01
Iris Žarkov Štambuk, Group Account Director u McCann Zagreb

Nova kampanja, osim što ćete je vidjeti u Hrvatskoj, ima svoje aktivnosti u manjem opsegu i u zemljama okruženja iz kojih nam dolaze turisti.

U tijeku je najveća godišnja kampanja za Mastercard pod nazivom "Ljetna kampanja 2016.", koju kao nastavak dugogodišnje suradnje potpisuje kreativna agencija McCann Zagreb. Riječ je o kampanji koja je nastala na globalnoj platformi, ali je u potpunosti prilagođena hrvatskom tržištu i koristi vizuale hrvatske obale uz autentične komunikacijske poruke.

Iris Žarkov Štambuk, Group Account Director u McCann Zagreb voditeljica je projekta koja je ovu kampanju učinila hrvatskim proizvodom i lokalno i globalno. U razgovoru za Poslovni dnevnik pojasnila je kako kampanja može dodatno promovirati Hrvatsku kao turističku destinaciju, kako su globalno Mastercard priču prilagodili našem tržištu.

Koja je razlika ovogodišnje kampanje u odnosu na ostale koje je McCann odgovorio?
Ovogodišnja Mastercard ljetna kampanja u Hrvatskoj složenija je po obuhvatu komunikacijskih kanala što je rezultat unaprijeđene strategije. Osim toga napravljena je na novoj globalnoj Cross border komunikacijskoj platformi. Obuhvaća seriju od tri kreativna rješenja inspirirana ljepotama Hrvatske, koja su primijenjena na brojne komunikacijske kanale uz pomoć partnerskih agencija Mastercarda – Carat Zagreb, Alert i Media Val. 

Odakle ideja za ovu kampanju i kako je sve počelo?
Sve je započelo kada smo s klijentom, Helenom Trajkovski, direktoricom marketinga Mastercarda za Hrvatsku i Sloveniju radili na planu aktivnosti za ljetnu kampanju u Hrvatskoj. Globalno gledano, segmentu putovanja Mastercard posvećuje veliku pozornost omogućavajući svojim korisnicima da dožive neprocjenjive (Priceless) trenutke bilo da istražuju svoju zemlju ili ostatak svijeta.  S tim u vezi postoje dva snažna i jedinstvena Mastercard alata – Priceless Cities  i nova Cross border kampanja. Razmišljajući o primjeni Cross border kampanje u Hrvatskoj predložili smo klijentu da ne promoviramo korištenje kartice samo na ljetovanju nego na ljetovanju u Hrvatskoj. 

Koji je osnovni cilj kampanje?
Osnovni cilj kampanje je da plaćanje Mastercard karticama postane preferirani način plaćanja dok istražujete svaki kutak putujući Hrvatskom. Mastercard omogućava da plaćanja obavljate brzo, jednostavno i sigurno, a kroz ponude svojih partnera i uz brojne pogodnosti.

Na koji način promocija globalnog proizvoda poput Mastercard kartice može biti i uspješna podrška turističkoj promociji hrvatskog turizma? Jeste li baš na to ciljali i kako ste to ostvarili? 
Na nekoliko načina ova je kampanja podrška promociji hrvatskog turizma. Prvo, kroz sama kreativna rješenja promoviramo Hrvatsku. Kako sam spomenula kampanja je nastala na Cross border komunikacijskoj platformi koja je nudila generička kreativna rješenja koja su se mogla jednostavno lokalizirati, no agencijski tim  je odlučio kreirati kampanju koristeći vizuale hrvatske obale. S druge strane Mastercard je sa svojim partnerima – hotelima, hostelima, restoranima, klubovima, kafićima, nekim trgovačkim lancima, najvećom hrvatskom turističkom agencijom i ostalima, dogovorio pogodnosti za strane i domaće turiste. Kampanja osim što ćete je vidjeti u Hrvatskoj ima svoje aktivnosti u manjem opsegu i u zemljama okruženja iz kojih nam dolaze turisti pružajući tako još jedan poticaj kada se netko odlučuje za ljetovanje u Hrvatskoj.

Iako je kampanja globalna, ona je prilagođena našem tržištu. Kako ste to postigli i zašto ste se  odlučili za taj smjer?
Hrvatska je vrlo atraktivna i popularna turistička destinacija pa se prirodno javila želja nas kao lokalne agencije, a naravno i lokalnog klijenta da se pohvalimo ljepotama naše zemlje.  Zato smo koristili vizuale Rovinja, Hvara i tipične hrvatske plaže. Odlučili smo uz ponuđene naslove u globalnoj platformi kreirati i nove koji će, u cjelini s lokalnim vizualima, bolje prenijeti ''neprocjenjiv'' doživljaj putovanja Hrvatskom. Za agencijski tim to je izazovniji i teži put, ali kreativniji, pa je i to bio motiv upuštanja u ovakvu prilagodbu. 

Iskustvo iz Londona Koliko je vaše iskustvo iz Londona pomoglo kampanji? 
Dio prošle godine provela sam u timu McCann Worldgroupe koji koordinira aktivnosti Mastercarda u Europi. Kako Europa predstavlja više od 50% prekograničnih putovanja u svijetu, tako je stvaranje komunikacijske strategije i Cross border kampanje povjeren europskom timu McCanna. Voditelj tog tima Panos Vatsis odredio je da ja budem voditelj samog projekta. I tako kao i svaki "accountski" posao u agenciji krenuo je s pisanjem kreativnog briefa, koordiniranjem tima…, ukratko vođenjem procesa razvoja platforme sve do odobrenja. Ove godine kada je stigao zadatak i primjena platforme na lokalnoj razini mogla sam i kolege u Zagrebu lakše i detaljnije uputiti.

Komentirajte prvi

New Report

Close