Marketinški planovi

Autor: Vlado Gotal , 05. siječanj 2006. u 06:00

Malcolm McDonald, Marketinški planovi (kako ih pripremiti i koristiti) / Marketing plans (How to Prepare Them, How to Use Them) nakladnik MASMEDIA, Zagreb

Knjiga Malcolma McDonalda Marketinški planovi postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu, ali je i nezaobilazan priručnik marketinga u praksi. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija i problema za rješavanje. Iz poglavlja u poglavlje autor objašnjava kako funkcionira proces marketinškog planiranja, kako se obavlja revizija marketinga, kako se postavljaju marketinški ciljevi i strategije, kako se raspoređuju vrijeme i troškovi za postizanje ciljeva te kako se praktično oblikuje i primjenjuje sustav marketinškog planiranja. Posebno temeljito i slikovno raumljivo je obrađeno poglavlje koje definira ciljeve i strategiju marketinga, te plan distribucije i plan usluživanja kupaca. Proces marketinškog planiranja izuzetno je složen i ovisi o mnogo varijabli. Stoga je u marketinškom planiranju gotovo nemoguće u startu utvrditi konačni plan koji će se striktbo provoditi bez manjih ili većih otklona. Stoga marketinška revizija plana treba biti provedena na način uvažavanja novonastalih prilika. Mc Donald je briljantno obradio tu temu uvažavajući potrebu revizije klijenata i revizije tržišta. Knjiga je prije svega namijenjena marketinškim stručnjacima u poslovnoj praksi, ali i studentima marketinga i ekonomskih znanosti općenito, te svima koji žele upoznati domate i mogućnosti marketinga.

Malcolm McDonald

Malcolm McDonald redoviti je profesor marketinške strategija na Sveučilištu Cranfield u Bradfordu i autor više od trideset knjiga: Creating Powerful Brands, Marketing Planning for Services, Marketing: An Introduction, Marketing Planner, Marketing Segmentation i dr. Konzultant je više multinacionalnih korporacija ( Coca Cola, Aventis, Wall Mart i dr.)

Komentirajte prvi

New Report

Close