Marketinška tvrtka MPG drži 80 posto domaćeg tržišta promocije

Autor: Darko Bičak , 10. prosinac 2007. u 06:30

MPG-ova godina velikih brojeva, 10 godina postojanja, 100 zaposlenika, 10.000 promotora na terenu

Tvrtka MPG, marketinška agencija specijalizirana za pružanje usluga promocijskog i direktnog (tzv. BTL) marketinga slavi desetu godišnjicu poslovanja u Hrvatskoj. U tom je razdoblju MPG osvojio čak 80 posto rastućeg domaćeg tržišta, a količina ukupnih prihoda lani svrstava ih na sedmo mjesto među marketinškim grupacijama u Hrvatskoj. MPG ostvaruje dvoznamenkasti rast prihoda već četvrtu godinu zaredom, s rekordnim rastom prihoda u 2006 godini od 91 posto ili ukupno 31,5 milijuna kuna u usporedbi sa 2005. godinom. U prvih devet mjeseci ove godine tvrtka je pak ostvarila 28,5 milijuna kuna prihoda, što je gotovo 30 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, dok očekivani ovogodišnji prihod iznosi čak 40 milijuna kuna. “Okruženje i zahtjevi tržišta danas nisu nimalo jednostavni i zato nam je drago što svojim radom te vrhunskim profesionalnim standardima kontinuirano opravdavamo povjerenje postojećih i stječemo nove klijente. S ponosom ističemo da u svakoj industriji imamo klijenta koji već jest ili će postati tržišni lider, a čak 40 posto njih su domaće, odnosno lokalne tvrtke. Ovo je za nas godina velikih brojeva: uz izvrsne poslovne rezultate, slavimo i deset godina rada, zapošljavamo stotog zaposlenika, a na našim je projektima dosad radilo više od deset tisuća promotora”, kazao je Marin Poljak, generalni direktor MPG-a. Pionir promocijskog segmenta marketinške industrije u Hrvatskoj MPG je unazad dvije godine napravio snažan iskorak u regiji. Agencija danas ima četiri samostalna ureda – u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu i Skoplju – te četrdeset aktivnih klijenata, od čega deset regionalnih. Kako objašnjava Poljak, tvrtka time nastoji svoje standarde učiniti internacionalnima i prepoznatljivima u čitavoj regiji, u kojoj ima još mnogo prostora za razvoj ove industrije. Tako, primjerice, u SAD-u segment BTL marketinga ima preko 50 posto udjela u ukupnom marketinškom tržištu, dok je u jugoistočnoj Europi on na tek 20 posto. U MPG-u ističu da u svom radu koriste dokazano učinkovite tehnike razvijene za sjevernoameričko tržište, no prilagođene potrebama tržišta ove regije. MPG ostvaruje bolje poslovne rezultate upravo na temelju razumijevanja lokalnih posebnosti, a svojim domaćim klijentima aktivno nudi programe koji povećavaju njihovu konkurentnost i olakšavaju pripremu za ulazak u EU. Osim što promovira svoje klijente, MPG radi i na vlastitoj prepoznatljivosti novim sloganom “Think sales.Think MPG”.

Zaposleno 2500 studenata godišnje

Svoje društveno odgovorno poslovanje te status rasadnika talenata MPG dokazuje i zapošljavanjem studenata, u prosjeku njih 2500 godišnje, kojima pruža mogućnost stjecanja radnih navika, iskustava i znanja. Kako kažu u samoj tvrtki, usavršavanje i rad na najzahtjevnijim terenskim promocijama omogućili su najboljima od njih da nastave svoju karijeru unutar MPG-a ili kod klijenata agencije, gdje već sada neki drže vodeće pozicije. Od brojnih projekata posebno naglašavaju humanitarnu utrku za istraživanje raka “Terry Fox Run”, koji organiziraju već treću godinu zaredom u suradnji s kanadskim veleposlanstvom.

Komentirajte prvi

New Report

Close