Majstori za ‘ljekovite’ reklame

Autor: Marta Duić , 07. travanj 2016. u 22:01
Šesteročlani tim tvrtke Kreativna poslovna rješenja/Slavko Mindžor/PIXSELL

Miljković priznaje kako im probleme zadaju komplicirane zakonske regulative u oglašavanju zdravstvenih proizvoda i usluga koje se stalno mijenjaju.

Tvrtka Kreativna poslovna rješenja specijalizirana je za digitalne komunikacije i zapošljava šest stručnjaka koji svakodnevno smišljaju maštovite marketinške projekte. Poslovanje su započeli 2001. s izradom internet stranica i raznih grafičkih usluga da bi 2008. pokrenuli i portal centarzdravlja.hr, nakon čega su im se otvorila vrata ozbiljnije suradnje s farmaceutskom industrijom.

"Slušajući klijente iz te branše, stalno smo nailazili na iste probleme o kojima su nam govorili te smo im odlučili pomoći oko medijske promocije na svim platformama. To se pokazalo uspješnim i za nas i za njih te su nas neki klijenti zatražili da za njih preuzmemo cjelokupnu medijsku promociju. U pravo vrijeme prepoznali smo i odgovorili na potrebe tržišta. Uspjeli smo se prilagoditi zahtjevima te, za marketing delikatne branše", kaže direktor tvrtke Bojan Miljković. Iako je, veli, njihov primarni fokus digitalna komunikacija, zbog brzih promjena na tržištu bilo je potrebno integrirati sve komunikacijske platforme.

"Krenuli smo obrnuto od većine medijskih agencija. Dok su velike agencije uključivale digitalno komuniciranje u svoje poslove, mi smo polazili iz digitalne perspektive i uključivali ostale medije. Kako smo bolje upoznavali naše klijente i njihove proizvode, tako smo morali naći najbolji način jedinstvene komunikacije prema njihovim kupcima. Naš glavni fokus je na klijentima iz farmaceutske industrije pa za njih pružamo sve, od planiranja do realizacije raznih projekata, ali recept smo uspješno primijenili i na klijente iz drugih industrija", pojašnjava prvi čovjek tvrtke koja je razvila i niz specifičnih informatičkih rješenja za pojedine klijente te niz evenata, radionica i kongresa. "U 2013. imali smo prihode od 3,75 milijuna kuna, godinu kasnije 5,1 milijuna, a prošlu godinu smo završili s prihodima od pet milijuna kuna. Zahtjevi tržišta se neprestano mijenjaju i važno je da dovoljno dobro prepoznajemo trendove. Ne ulažete li u sebe i svoje poslovanje, vrijeme vas jako brzo pregazi. Ono što je jučer bilo u trendu, sutra je stara vijest", tvrdi Miljković.

 

Miljković

Ne ulažete li u sebe, vrijeme vas brzo pregazi. Ono što je jučer bilo u trendu, sutra je stara vijest.

Miljković priznaje kako im probleme zadaju komplicirane zakonske regulative u oglašavanju zdravstvenih proizvoda i usluga koje se stalno mijenjaju, a ponekad su prisutne i, kako Miljković to naziva, ˝trzavice˝ u smislu pritiska na cijene. Ipak, uvjerava, kada klijent vidi da je novac za medijska tržišta ulaganje, a ne trošak, shvati i cijeli smisao te priče. Napominje kako tajna njihova uspjeha leži u tome što su bili spremni na promjene i prilagodbu potrebama klijenata i tržišta, a pritom su ulagali u nova znanja i vještine te stalno educirali, kako klijente, tako i sami sebe. "Svaka naša kampanja je posebna na svoj način, rijetko se dešava da nešto samo kopiramo i koristimo za promociju dva različita proizvoda", kaže.

Osim na našem tržištu, Kreativna poslovna rješenja su u Srbiji 2013. pokrenula portal centarzdravlja.rs i medijsku agenciju. "Planiramo znatnije ulagati u Srbiju i u druga tržišta jer vidimo da naša znanja tamo možemo vrlo brzo aplicirati, to su tržišta s kojima imamo zajednički jezik i mentalitet", naglašava Miljković i otkriva da će do kraja godine zaposliti još najmanje troje ljudi te kako rade na nekoliko specifičnih informatičkih rješenja koja će njihovim klijentima pomoći u boljem praćenju i optimizaciji poslovanja. Još jedan segment u kojem se žele razvijati je organizacija evenata i kongresa u raznim industrijama.

Komentirajte prvi

New Report

Close