MAC kozmetika uskoro u trgovinama Kozma

Autor: Majda Žujo , 17. svibanj 2013. u 18:19
Američka pjevačica Rihanna postala je zaštitni znak jedne od MAC-ovih kolekcija nazvane RiRi/JD3/WENN/PIXSELL

Dolazak MAC-a u Hrvatsku najavljivan je više puta, a najozbiljnije su bile najave prije dvije godine kada je krenulo širenje u Europi, no Zagreb je tada ipak izostavljen.

MAC kozmetika mogla bi ugledati svjetlo dana na hrvatskom tržištu. Iako nam tu informaciju nitko službeno nije htio potvrditi, sve su glasnija šuškanja da bi se popularni američki brend uskoro mogao na policama Kozmo drogerija.

Kozmo je prije nekoliko mjeseci imao akciju "Vikend ljepote" u kojoj je svoje kupce, između ostalog, darivao i MAC-ovim proizvodima. Već tada su počela nagađanja da bi Kozmo u svoje drogerije mogao uvesti njihovu šminku, no u Kozmu su tu informaciju odbacili, iako nisu isključili mogućnost da će se to dogoditi u budućnosti. Na upit planira li MAC ulazak na hrvatsko tržište (koji smo poslali izravno u sjedište kompanije) nismo dobili odgovor, a iz Kozma su nam odgovorili da "Kozmo radi na tome da dovede MAC kozmetiku u Hrvatsku, jer želi biti u korak sa svjetskim trendovima i nuditi kupcima najbolje svjetske brendove. Ali za sada nema točne informacije kada bi to moglo biti".Dolazak MAC-a u Hrvatsku najavljivan je već nekoliko puta, a najozbiljnijim su se činile glasine kada je prije dvije godine MAC krenuo u veliko osvajanje Europe. Tada je najavljeno da će MAC otvoriti nove ekskluzivne trgovine u svim 'značajnijim europskim gradovima', no Zagreb se do danas nije našao na toj listi. I među "običnim" kupcima i među profesionalcima MAC slovi kao vrlo kvalitetna i tražena kozmetika.

Naročito je popularna kod vizažista, kako u svijetu tako i kod nas. Na žalost, MAC nikada nije bio prisutan na hrvatskom tržištu pa su njihovu šminku do sada morali kupovati u inozemstvu ili ju naručivati preko interneta. Najbliže MAC-ove trgovine nalaze se tek u Budimpešti i Beču. Za profesionalce će to, vjerojatno, tako i ostati, jer mala je vjerojatnost da će Kozmo prodavati i profesionalnu liniju. No dolazak MAC kozmetike mogao bi biti udarac za skuplje brendove kozmetike poput Chanela ili Diora, koji su već dugo prisutni u Hrvatskoj. MAC ima gotovo jednak status i popularnost, a cjenovno je prihvatljiviji. MAC-ov tekući puder na internetu se može kupiti za oko 200 kuna, dok se u zagrebačkim parfumerijama Chanelovi ili Diorovi puderi prodaju po više od 300 kuna. Ipak, zanimljivo je da se baš Kozmo odlučio na uvođenje MAC kozmetike u svoje trgovine, jer se u njihovim drogerijama do sada mogla kupiti uglavnom jeftinija dekorativna kozmetika, dok se ona kvalitetnija još uvijek nalazi u boljim parfumerijama. Popularnosti ove kozmetičke kuće nedavno je pridonijela i suradnja s popularnom pjevačicom Rihannom.

Rihannin se potpis našao na mini kolekciji MAC-ove šminke, nazvanoj RiRi, a iz MAC-a su najavili da je to tek prva od četiri kolekcije. Rihannin novi ruž u Americi je prodan u svega tri sata, a sljedeća pošiljka bit će dostupna tek u lipnju. "Kada počnete razmišljati o make-upu, jedan od prvih pojmova kojih se sjetite je – MAC. Uvijek sam govorila da ako trebam surađivati s nekim, onda neka to bude najbolji od najboljih", objasnila je Rihanna svoju suradnju sa slavnom kozmetičkom kućom. MAC kozmetika originalno je osnovana u Torontu u Kanadi, prije gotovo trideset godina. Danas joj je sjedište u New Yorku i dio je grupacije Estée Lauder Companies. 

Sukob s distributerima

Primjer Australije

Kompanija Estée Lauder (vlasnik MAC-a) često se sporila s neovlaštenim distributerima njihove kozmetike, a lani je imala problem na australskom tržištu gdje se MAC pojavio u trgovinama Targeta. Iako su u Targetu tvrdili da su robu preuzeli od ovlaštenog distributera za Australiju, Estée Lauder je inzistirao na tome da Target nije ovlašteni trgovac te pozvao potrošače da ne kupuju kod njih već kod licenciranih trgovaca.

Komentirajte prvi

New Report

Close