Ljubavnica nam je povećala rejting oglašavanja

Autor: Majda Žujo,VLM , 06. rujan 2011. u 22:00

Marketinški tim Erste banke u Hrvatskoj djeluje samostalno, pa zato stvaraju svoje a ne prerađuju snimljene materijale iz središnjice

Nakon “Neočekivano brzih kredita” Erste banka nove klijente pokušava zaintrigirati novom kampanjom “Tekući račun”. Kao i prethodna kampanja u kojoj su glavni protagonisti bili nevjerni Ivan Herceg i prevarena Leona Paraminski, posljednja kampanja Erste banke sa Stjepanom Perićem u glavnoj ulozi zajednički je kreativni proces Službe marketinga Erste banke i marketinške agencije New Moment&Young and Rubicam. Funkciju redatelja reklame prihvatio je danski redatelj Michael Toft, dok je Thomas Kürzl obavljao dužnost direktora fotografije. Da bi nova kampanja bila realizirana, timu je bilo potrebno šest do osam tjedana, a toliko će se i prikazivati.

Ljubavnica poboljšala rejtinge
“Ovom kampanjom komuniciramo osnovnu prednost u ponudi Erste banke, koja se odnosi na Erste tekući račun koji je jedinstven upravo jer ga klijent kroji prema svojim potrebama. To konkretno znači da klijent neće ‘u paketu’ dobiti proizvode koje ne želi, odnosno od kojih nema koristi, već samo one koje sam izabere”, objašnjava Nina Pentek, direktorica marketinga Erste i Steiermärkische banke. Kako kaže, njezin marketinški tim je zajedno s marketinškom agencijom radio na ovom kreativnom konceptu, odnosno njegovoj realizaciji, koja uključuje i izbor glavnih protagonista, a kao što su to činili i dosad, za plasiranje reklame koristili su kompletan “media mix”, dakle TV, radio, print i outdoor te internet. Nova Ersteova reklama zapravo je posvećena promoviranju određenih bankovnih usluga, a ne samog brenda, stoga je i njezin vijek trajanja kraći. I dvjema tematski povezanim reklamnim kampanjama, “Neočekivano brzi krediti” i “Stambeni krediti”, promovirali su konkretnu ponudu koja je u tom trenutku aktualna, stoga nemaju u planu te reklame koristiti ponovno.

“Buduće marketinške aktivnosti vezane su uz poslovne planove banke i sigurno je da ćemo ih i u budućem razdoblju marketinški podupirati”, kaže Pentek. Također je dodala da je budžet koji se izdvaja za marketing poslovna tajna te ga zato ne može otkriti. Prethodna je reklama izazvala puno interesa, što zbog glumaca, što zbog scenarija, no njezinim su učinkom u Erste banci vrlo zadovoljni. “Od samog početka reakcije na reklamnu kampanju ‘Neočekivano brzi krediti’ i njezin nastavak ‘Stambeni krediti’ bile su odlične. Iznimno nam je drago što je većina pozitivno prihvatila poruku koju smo ‘upakirali’ u šaljivu priču te se pritom zabavila”, kaže Pentek ističući kako o uspješnosti te reklamne kampanje govore i rezultati posljednjega marketinškog IMAS istraživanja za drugo tromjesečje ove godine. “Iako je Erste banka, prema učinkovitosti oglašavanja, već duže vrijeme vodeća banka u kategoriji glavnih konkurentskih banaka u Hrvatskoj, u posljednjem kvartalu taj je rezultat opet dodatno poboljšan”, tvrdi.

Idejno
Unatoč tome što je riječ o banci koja posluje u sklopu austrijske grupacije, Pentek kaže da njihov marketinški tim u Hrvatskoj djeluje samostalno i svoje kampanje, idejno i produkcijski, realizira u našoj zemlji. “U Hrvatskoj je čest slučaj da domaće podružnice preuzimaju snimljene materijale iz središnjice koje onda samo prilagođavaju. Kod nas to nije slučaj što govori o povjerenju koje imamo unutar grupe, kao i o kvaliteti našeg rada”, tvrdi Pentek. Šest do osam tjedana uskoro istječe pa možemo očekivati novu kampanju iz Erste radionice.

Komentari (2)
Pogledajte sve

OPET CENZURA!!!!!!!BELJE!!!!!!!PEYO I ING.ZANIMLJIVO KAKO GODINE RASTU S NEPUNIH 18 NA 19,PA KAJ SAM JA VESLO SISO.OCJENE ME NE ZANIMAJU,SAMO POSTENI KES.IMA JOS VOJSKE NA FORUMU KAJ CE VAS RASKRINKAT,NISAM JA SAM,IMA JOS SVJEDOKA!!!BELJE CENZURA!!!!!!!!PEYO, ING,A OTKRIVAJU SE JEDAN ZA DRUGIM

OPET CENZURA!!!!!!!BELJE!!!!!!!PEYO I ING.ZANIMLJIVO KAKO GODINE RASTU S NEPUNIH 18 NA 19,PA KAJ SAM JA VESLO SISO.OCJENE ME NE ZANIMAJU,SAMO POSTENI KES.IMA JOS VOJSKE NA FORUMU KAJ CE VAS RASKRINKAT,NISAM JA SAM,IMA JOS SVJEDOKA!!!BELJE CENZURA!!!!!!!!PEYO, ING,A OTKRIVAJU SE JEDAN ZA DRUGIM

New Report

Close