LinkedIn postao medij za osobno oglašavanje poslovnjaka

Autor: Ozren Podnar,VLM , 20. kolovoz 2012. u 22:00

LinkedIn je i dalje prvoplasirani društveni medij za svakoga tko želi unaprijediti poslovnu karijeru. Pokrenut prije nešto više od osam godina, skupio je više 90 milijuna registriranih korisnika i 47,6 milijuna pojedinačnih posjetitelja. Osnovno članstvo u LinkedInu je besplatno, no postoji i premium članstvo uz mjesečnu naknadu s naprednim opcijama.

Pri opremanju svog profila pomozite si LinkedInovim aplikacijama iz alatne trake, koja je sve bogatija. Možete u profil ubaciti videoisječak, prezentacije, omot knjige koju ste izdali ili dodati poveznicu na svoj blog. Umrežite se što je moguće više. Ne činite početničku grešku ograničavanja svoje mreže. Ublažite postavke privatnosti, tako da vas svatko može pronaći. Prema Kristi Canfield, jednoj od LinkedInovih glasnogovornica, potrebno je minimum 35 kontakata da biste mogli imati koristi od članstva. Što imate više kontakata, to je i veći broj vaših poveznica drugog stupnja – kontakata vaših kontakata – i trećeg stupnja, to jest kontakata ljudi drugog stupnja. Samo vodite računa o kvaliteti kontakata, da vam ne naruše ugled. Zamolite svoje profesionalne kontakte da jamče za vaše kvalitete. Napišite preporuke za njih u odgovarajuću rubriku te potom zatražite da vam uzvrate jednakom mjerom. Na LinkedInu postoje tisuće grupa. Pridružite se grupama iz svoje branše i sudjelujte u raspravama. Čim veće prisustvo i suvisao doprinos raspravama ojačat ce vaš brend na LinkedInu i pomoći vam da budete uočeni među profesionalcima iz svoje branše. Možete pokrenuti i vlastitu grupu namijenjenu učlanjivanju poslovnih ljudi iz vama srodnih profesija.

Komentirajte prvi

New Report

Close