‘Lagali ste nas!’: Ova tvrtka je iz protesta napustila Facebook

Autor: Poslovni.hr , 01. travanj 2014. u 17:33
Thinkstock

Tvrtka za dostavu hrane Eat24 izbrisala je svoju stranicu na Facebooku jer je razočarana padom dosega na toj društvenoj mreži.

Kalifornijska tvrtka za dostavu hrane Eat24 izbrisala je svoju stranicu na Facebooku jer je razočarana padom dosega na toj društvenoj mreži, piše Business Insider.

Naime, već je poznato kako je Facebook promjenom algoritama smanjio doseg postova koje objavljuju tvrtke i brendovi na Facebooku, odnosno vidi ih manji broj korisnika nego ranije. Prema nekim procjenama, pojedinačnu objavu sada u prosjeku vidi tek oko 2 posto fanova neke stranice. Naravno, doseg se može povećati plaćanjem, odnosno ulaganjem u oglašavanje, premda može porasti i ako je sadržaj vrlo popularan među korisnicima i potiče veliku interakciju.

Problem u očima kompanija je u tome što ih je Facebook godinama ohrabrivao na oglašavanje kako bi prikupile što više fanova. Nakon toga brendovi su mogli svojim objavama dosegnuti značajan dio njih, ali prošle godine stvar se promijenila i doseg je ograničen, piše Business Insider.

Eat24 objavio je na svojoj stranici i opsežno pismo upućeno Facebooku koje na prvi pogled ne djeluje pretjerano ozbiljno, ali ono što je tvrtka obećala to je i učinila – njihove stranice više nema na najvećoj društvenoj mreži.

"Lagali ste nas", stoji u pismu. "Uistinu, izgleda da ste skrenuli s puta i postali ništa više nego obična platforma za oglašavanje", poručili su Facebooku iz tvrtke.

Komentirajte prvi

New Report

Close