Kultura i dalje mrtvi kapital

Autor: Saša Paparella , 03. svibanj 2015. u 22:00
Summit se održava 21. i 22. svibnja u MSU-u/G. Jakuš/PIXSELL

Glazba, film, književnost, slikarstvo i druge umjetnosti, uz kulturnu posjeduju i gospodarsku vrijednost.

Zagrebački Muzej suvremene umjetnosti ugostit će 21. i 22. svibnja Summit kreativnih i kulturnih industrija, na kojem će se raspravljati o budućnosti i izazovima ove grane gospodarstva.

Summit se održava pod pokroviteljstvom šest ministarstava, a tom će prigodom biti predstavljeni prvi rezultati brošure "Kreativna Hrvatska – gospodarska snaga", koju je objavio HDS ZAMP, jedan od partnera događanja. Brošura je najava posebne studije "Kreativna Hrvatska", koja bi trebala dati realnu sliku kulturnih i kreativnih industrija u Hrvatskoj.

Napravljena je u suradnji s partnerima poput HUP Koordinacije kreativnih i kulturnih industrija i Hrvatskim klasterom konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija. Brošura je namijenjena razumijevanju gospodarskog potencijala kreativnih industrija i njihovom utjecaju na zapošljavanje, rast i razvoj. "Glazba, film, književnost, slikarstvo i druge umjetnosti, uz neospornu kulturnu vrijednost, posjeduju i onu gospodarsku koju je EU već prepoznao, a sada je red i na hrvatskim političkim čimbenicima", navodi se u brošuri.

"Kreativnost je jedini obnovljivi izvor koji stvara dodanu vrijednost. Ona definira i pitanje identiteta: ono što nas čini posebnima ne može se outsourcati tj. izdvojiti iz neke zemlje. EU je prepoznao važnost i potencijal sektora kulturnih i kreativnih industrija. Sustav autorskih prava i intelektualnog vlasništva nužan je za razvoj i održivost kulturnih i kreativnih industrija jer one počivaju upravo na njemu", izjavio je Nenad Marčec, glavni direktor HDS ZAMP-a. 

Komentirajte prvi

New Report

Close