Kotler, Keller, Martinović – ‘Upravljanje marketingom’

Autor: Poslovni dnevnik , 01. srpanj 2014. u 22:00
Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme

Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme.

Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz širokog područja marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika.

Izuzetno je aktualna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju poduzeća, tako ih prati i analizira ova knjiga. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka. Ovo je izdanje posebno pripremljeno za tržište Hrvatske i regije a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Izdavač je MATE. 

Komentirajte prvi

New Report

Close