Korisnici mobilnih TV sadržaja frustrirani zbog pretraživanja

Autor: Saša Paparella , 15. studeni 2016. u 22:01
Trendovi se brzo mijenjaju/Thinkstock

Izvješće o medijima pokazalo da je prosječno vrijeme gledanja TV i video sadržaja na mobilnim uređajima od 2012. poraslo za 200 sati godišnje.

Sedmo izdanje godišnjeg izvješća Ericsson ConsumerLaba o TV i medijima pokazuje snažan i brzi pomak u gledanju TV i video sadržaja prema mobilnosti.  Izvješće također pokazuje da, premda je gledanje mobilnih video i TV sadržaja na zahtjev snažno raslo u zadnjih sedam godina, pretraživanje sadržaja ostaje velika frustracija za korisnike.

Ukupna gledanost ne opada  
Prosječno vrijeme gledanja na mobilnim uređajima raslo je više od 200 sati godišnje od 2012., što je u konačnici pridonijelo i većem ukupnom gledanju TV i video sadržaja za dodatnih 1,5 sati tjedno. Veliki val mobilnog gledanja zasjenjen je padom gledanosti sadržaja na fiksnim zaslonima od 2,5 sati tjedno, no svejedno ukupna gledanost TV i video sadržaja ne opada. Tjedni udio vremena provedenog u gledanju TV i video sadržaja na mobilnim uređajima porastao je 85 posto u razdoblju od 2010. do 2016., dok je u istom razdoblju na fiksnim zaslonima je pao 14 posto. Oko 40 posto korisnika globalno vrlo je zainteresirano za mobilni podatkovni plan koji uključuje neograničeni streaming video sadržaja.

 

40posto

korisnika gleda YouTube svaki dan

U SAD-u, 20 posto mobilnog gledanja je povezano uz plaćanje; radi se o gledanju sadržaja putem usluga poput Netflixa, Hulua i Amazon Primea.  Glavno pitanje, istaknuto u izvješću, je slabo zadovoljstvo korisnika prigodom traženja sadržaja za gledanje. Tako 44 posto korisnika u SAD kaže da ne mogu naći sadržaje koje bi gledali na klasičnoj TV na dnevnoj osnovi, što je porast od 22 posto prema prethodnoj godini kada je njihov broj iznosio 36 posto. Nasuprot tome, korisnici u SAD troše 45 posto više vremena u odabiru video sadržaja na zahtjev koje žele gledati u odnosu na klasičnu TV.

Želja za personaliziranim sadržajem   
Čak 63 posto korisnika tvrdi da su vrlo zadovoljni s pronalaskom sadržaja vezano uz uslugu video sadržaja na zahtjev, dok svega 51 posto kaže isto za klasičnu TV.  Nalaz upućuje da, premda pronalazak video sadržaja na zahtjev traži više vremena nego kod klasične TV, korisnici ga doživljavaju manje frustrirajućim jer omogućuje da nađu nešto što žele gledati, kada to žele. Ukupno gledanje sadržaja na zahtjev, poput streaminga TV serija, filmova i drugih TV sadržaja, povećalo se za 50 posto od 2010. godine.  Nekoliko je snažnih pokazatelja rastućeg angažmana korisnika i njihovog zadovoljstva uslugama video sadržaja na zahtjev.

Korisnici nastavljaju s trendom gledanja sadržaja u slijedu; 37 posto ih gleda dvije ili više epizoda jednu za drugom na tjednoj osnovi, a više od petine kaže da to čini svaki dan. Korisnici na usluge video sadržaja na zahtjev u SAD u prosjeku troše 20 dolara mjesečno, što je 60 posto više nego 2012. Oko 40 posto ispitanika kaže da YouTube gledaju svaki dan, a značajnih deset posto da to čine više od tri sata dnevno. Zeynep Ahmet, stariji savjetnik u Ericsson ConsumerLabu kaže: "Na temelju našeg opsežnog istraživanja, možemo potvrditi da korisnici sve više traže neometani pristup visokokvalitetnim TV i video sadržajima, putem različitih usluga i uređaja.

Za korisnike općenito, a posebno za milenijalce, gledanje sadržaja na pametnom telefonu je ključno. Oni ne žele samo dijeljene TV sadržaje s društvenih mreža već i fleksibilnost ? la carte ponude medija na zahtjev. Današnje iskustvo je višeslojno i korisnici žele stvoriti vlastite svjetove neodoljivog i personaliziranog sadržaja." 

Komentirajte prvi

New Report

Close