Konferencija Employer branding

Autor: Poslovni.hr , 11. rujan 2019. u 14:44
Foto: Press

Kakav je zaista vaš employer branding, kako ga izgraditi, od kojih komponenti se sastoji, kako je povezan s drugim procesima unutar HR-a? Sve to i još više, saznajte na Employer branding konferenciji na kojoj ćete, zbog njenog specifičnog formata, i vi imati priliku su-kreirati sadržaj i aktivno sudjelovati.

Zbog kroničnog nedostatka zaposlenih, sve su tvrtke, bez obzira na veličinu, pod velikim pritiskom da unaprijede svoju organizacijsku kulturu, načine vođenja i komunikacije te privlačenja i zadržavanja zaposlenih.

Kako se u priču privlačenja i zadržavanja zaposlenika uklapa employer branding, employee value proposition, iskustvo zaposlenika i sve one marketinške taktike koje su donedavno korištene samo za privlačenje kupaca?

S obzirom na to da su tvrtke i zaposlenici zamijenili mjesta i da tvrtke prodaju sve ono što nude osim svojim kupcima i svojim budućim i trenutnim zaposlenima, marketinške su strategije više nego korisne i u upravljanju ljudskim resursima.

Međutim, jednako kao i u marketingu, vaša ponuda mora odgovarati onome što reklamirate, jer ako ono što potencijalni „kupci“ vide u izlogu, ne odgovara onome što je u dućanu, sve strategije padaju u vodu.

Mapa znanja organizira konferenciju Employer branding, 20.9.2019. u hotelu Sheraton u Zagrebu. Na konferenciji će predavati Maja Crnjak, Daniel Ackermann i Petra Murgić, Sanja Petek Mujačić, Blanka Lasić, Maja Marković Mileusnić, Đurđica Preočanin Korica, Jasminka Puškarić, Martina Roša.

Kakav je zaista vaš employer branding, kako ga izgraditi, od kojih komponenti se sastoji, kako je povezan s drugim procesima unutar HR-a? Sve to i još više, saznajte na Employer branding konferenciji na kojoj ćete, zbog njenog specifičnog formata, i vi imati priliku su-kreirati sadržaj i aktivno sudjelovati.

Više informacija o seminaru i prijavama možete pronaći na web stranici Mape znanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close