Komunikacijski stručnjaci trebaju objaviti za koga rade na izborima

Autor: Majda Žujo , 01. svibanj 2013. u 15:14
Thinkstock

Javnost bi trebala biti upoznata s time za koju stranku, političara ili nezavisnog kandidata komunikacijski savjetnik ili agencija rade.

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), Hrvatska udruga komunikacijskih agencija (HUKA) te Hrvatsko novinarsko društvo (HND) odlučili su apelirati na komunikacijske savjetnike koji tijekom predizborne kampanje nastupaju u medijima da se izjasne rade li za nekoga od kandidata. Javnost bi, po njima, trebala biti upoznata s time za koju stranku, političara ili nezavisnog kandidata komunikacijski savjetnik ili agencija rade, jer će jedino tako uloge i interesi biti transparentni. 

“Angažman u političkoj kampanji nije razlog da komunikacijski stručnjaci ne nastupaju kao medijski sugovornici, ali njihov angažman pri tome mora biti jasno deklariran”, poručuju iz HUOJ-a i HUKA-e te pozivaju sve stručnjake za odnose s javnošću da se o svom angažmanu očituju putem medija te objavom referenci na vlastitim internetskim stranicama. 

“Javno očitovanje angažmana podjednako je važno za samostalne komunikacijske stručnjake, za zaposlenike agencija za odnose s javnošću kao i u slučajevima takozvanog pro bono angažmana”, dodaju. HND je pak pozvao novinare da prilikom intervjuiranja komunikacijskih stručnjaka od njih traže da kažu u čijoj su izbornoj kampanji angažirani, dok od urednika traže da te podatke obavezno objave. 

Komentirajte prvi

New Report

Close