Klasični TV programi Hrvatima i dalje omiljeni

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 19. siječanj 2017. u 22:00
Kod 98 posto domaćih gledatelja još dominiraju tradicionalne navike/FOTOLIA

Telekom provideri imaju veliki potencijal za razvoj usluga gledanje TV-sadržaja s vremenskom odgodom.

Rezultati istraživanja za što Hrvati koriste svoje televizijske prijemnike, kojeg su u prosincu prošle godine provele agencije AGB Nielsen i Ipsos, pokazuju da među 98 posto domaćih gledatelja još dominiraju tradicionalne navike.  

Naime, iako su im na raspolaganju mogućnosti poput slušanja radiopostaja, pregledavanja YouTubea ili gledanja sadržaja s odgodom, i dalje su najvjerniji gledanju zemaljskih i kabelskih programa, na što odlazi i do četiri i pol sata dnevno. Na gledanje sadržaja s vremenskom odgodom od ukupnog vremena provedenog pred TV prijemnikom odlazi tek 0,44 posto, a na ostale načine oko 1,23 posto. Medijski stručnjaci vjeruju da je riječ u trendu čija će popularnost rasti u budućnosti jer je se radi o tržištu u nastajanju, stoji u priopćenju AGB Nielsena.

Gledanje sadržaja s odgodom sve je popularnije u zapadnim zemljama,  jer korisnik sadržaju pristupa kada mu to najviše odgovara. Usporedbe radi, u Sloveniji gledanje TV programa s vremenskim odmakom čini 8 do 10 posto ovisno o ciljnoj skupini, Velikoj Britaniji 12 posto, a u Sjedinjenim Američkim Državama i Irskoj 10 posto ukupne gledanosti televizije.

U Hrvatskoj telekom provideri, smatra AGB Nielsen, svakako imaju veliki potencijal za razvoj usluga s intuitivnim sučeljima kako bi se dodatno približili gledateljima televizijskih kanala, ali su za veću popularnost nužna dva preduvjeta – odluka televizijskih kanala da dozvole gledanje svojih sadržaja s vremenskom odgodom te pojednostavljenje usluge odgođenog gledanja od strane telekom operatera. 

Komentirajte prvi

New Report

Close