Kako se istaknuti i stvoriti novu vrijednost zna Brendaonica

Autor: Ivan Tominac , 23. siječanj 2020. u 22:00
Morena Milevoj i Tomislav Pancirov prenose znanja o digitalnom marketingu

Kroz interaktivne radionice prošlo već 500 mikro i malih poduzetnika.

Digitalne tehnologije rapidno su izmijenile način rada poduzeća diljem svijeta, a da bismo uspješno stvarali dodanu vrijednost danas je potrebno istaknuti se upravo na digitalnim kanalima.

Zašto je važno biti prisutan i što je potrebno da bismo iskoristili potencijal društvenih mreža, zna dvojac koji stoji iza projekta Brendaonica.  Morena Milevoj i Tomislav Pancirov dijele strast prema marketingu, a svoja znanja nastoje prenijeti mikro i malim poduzetnicima kroz interaktivne radionice koje provode diljem Hrvatske. Čak 73 posto stručnjaka za digitalni marketing slaže se da implementacija digitalne strategije može unaprijediti poslovanje, a upravo to je sukus znanja i vještina koje prenose radionicama.

Biti prisutan i prodati
"Oboje smo, tijekom svojega poslovnog iskustva, sudjelovali na nizu radionica koje su bile puno više ex cathedra, a puno manje u obliku dijaloga, interaktivnih vježbi te aktivnog sudjelovanja polaznika, a to smo definitivno htjeli promijeniti. Brendaonicu karakterizira visok stupanj interakcije, a većina polaznika nakon radionice to, uz osjećaj da konkretne vještine i alate odmah nakon radionice mogu primijeniti, ističe kao pozitivno iskustvo", rekla je Morena Milevoj.

U obranu toga da društvene mreže nisu neka milenijska izmišljotina, već naša sadašnjost govore  i istraživanja koja potvrđuju da više od 70 posto korisnika prije preporučuje proizvod ako ih s njime povezuje pozitivno iskustvo na društvenim mrežama. Tako je i Brendaonica namijenjena svima kojima je potrebno biti prisutan, a posljedično prodati uslugu ili proizvod. Kako objašnjava Milevoj, dosad je u pet hrvatskih gradova na njihovim radionicama sudjelovalo više od 500 mikro i malih poduzetnika, a osim njih svoje mjesto na radionici pronalaze i neovisni profesionalci te mnogi drugi.

Kroz radionice se nastoji ponuditi odgovore na pitanja kako pozicionirati svoj brend na društvenim mrežama koristeći kvalitetan i autentičan sadržaj. Naglasak je na sadržajnoj strategiji i korištenju dostupnih alata i aplikacija te poticanju angažmana pratitelja kako bi na kraju ostvarili kupnju. "Ono što polaznici ističu kao pozitivno iskustvo je povezivanje s ostalim polaznicima radionica s kojima vrlo rade ostvare osobni i poslovni kontakt koji se često zaključi uspješnim suradnjama", dodala je Milevoj.

Cilj radionica je naučiti polaznike kako se istaknuti u masi i identificirati sa svojim kupcima. Fokus je pritom na ulaganju u osobni brend, prilagodbi načina komunikacije ciljnoj publici i alatima kojima ćemo to postići. "Uvijek naglašavamo da samo dobar logotip ne čini dobar brend, već da je proces brendiranja puno složeniji i da se sastoji od nekoliko faza – od postavljanja ciljeva, identifikacije vrijednosti te ključne komunikacijske poruke do distribucije na digitalnim kanalima", istaknula je Milevoj.

Sadržaj kao poslovni alat
Da bi komunikacija na društvenim mrežama bila efektivna, a ciljevi mjerljivi, s polaznicima radionica raspravlja se i o komunikacijskom planu. Za njegovo funkcioniranje moramo znati tko su ljudi kojima se obraćamo, a trendove nipošto ne smijemo isključiti. Kako napominje 'digitalni nomad' Tomislav Pancirov, moramo jasno identificirati svoje mjesto u lancu vrijednosti industrije kojoj pripadamo i okrenuti se manjoj skupini ljudi koja će nas obožavati zbog načina na koji nudimo ono što nudimo.

Od trendova danas nipošto ne smijemo isključivati etičnost i održivost koja je povezana s reputacijom brenda, a zanemarivanje može biti opasno. Osim toga, sve veći fokus stavlja se i na mikro i nano influencere koji nemaju previše suradnji, a rade kvalitetan sadržaj.

"Korištenje novih društvenih mreža dok još nisu zasićene je oduvijek bio trend jer tako zauzimate jedan novi teritorij i postavljate se kao autoritet, primjerice trenutačno je Tik Tok nešto što jako raste i privlači pozornost velikog broja korisnika, organski dosezi su čak viši od onih u ranim danima Facebooka. Zamislite da ste prije par stotina godina imali mogućnost kupiti zemlju usred neke danas velike razvijene metropole. Na isti način trebate ulagati u teritorije na novim društvenim mrežama. Nemojte zanemarivati postojeće kanale o kojima se ne priča u novim trendovima – Facebook možda nije najpopularnija tema, ali i dalje ima najviše korisnika", rekao je Pancirov. Iza svakog uspješnog brenda i komunikacijskog plana stoji sadržaj, a na pitanje je li on zbilja 'kralj', Pancirov daje potvrdan odgovor.

"Danas ima toliko sadržaja da jako brzo odlazimo ako osoba koja nam predstavlja priču nije autentična ili ako nema jasne poruke. Problem je što to stvarno zahtijeva dosta resursa, prvenstveno vremenskog, a prednost je što sadržaj ne mora biti produkcijski na najvišoj razini. Dobro ispričana kvalitetna informacija može biti primjerice snimana u video obliku s mobitelom i postići veliku gledanost. Imamo primjere visoko produciranog sadržaja koji nitko ne gleda bez plaćenog oglašavanja i takvih primjera naizgled običnih priča u kameru koje postaju viralne jer velikom broju ljudi rješavaju neki problem. Morate detektirati taj problem, na sadržaj gledati kao na poslovni alat, pametno u njega ulagati i rezultati sigurno neće izostati", zaključio je Tomislav Pancirov.

Komentirajte prvi

New Report

Close