Kako sadržajem privući interes kupaca?

Autor: Neuralab , 12. studeni 2013. u 13:06
Thinkstock

Content marketing nije jednokratan potez, niti će vam odjednom uprihoditi milijune, pa mu se tako treba i pristupiti – ne kao velikoj, nego kao dugačkoj ideji.

Piše: Nela Fegić, Neuralab

U našem prošlom članku saznali ste kratku povijest content marketinga i na primjerima mogli pročitati kakvu je ulogu ova marketinška taktika odigrala, za tada mala, a sada velika poduzeća. Jeste li spremni za primjenu strategije sadržaja i u praksi?

Content marketing nije jednokratan potez, niti će vam odjednom uprihoditi milijune, pa mu se tako treba i pristupiti – ne kao velikoj, nego kao dugačkoj ideji.

Kako napraviti prvi korak?

Za početak, stavite se u poziciju vaših ciljanih kupaca – što ih zanima, što im treba i koje su im navike? Razmislite na koja bi pitanja oni željeli dobiti odgovor kada posjete vaš web ili društveni profil. Uzmite u obzir kakve upite dobivate telefonom, mailom ili na licu mjesta – ako postoji pitanje koje se često ponavlja, znači da ili imate manjak informacija na webu, ili ih je teško pronaći. Kako god bilo, imajte na umu da je vaš zadatak olakšavanje kupcima traženje informacija i skraćivanje vremena potrebnog da do željene informacije dođu. Revidirajte vaše web sjedište – dodajte potrebne informacije, olakšajte navigaciju, a ako već niste, počnite pisati blog.

Kako odlučiti koju vrstu sadržaja dijeliti?

Kakav god bio sadržaj, neka bude povezan s vama, uslugom ili proizvodom koji prodajete i brandingom. Ne funkcioniraju iste vrste sadržaja u svim slučajevima – nekada će bolje proći slike, nekada video isječci, a nekada tekst – sve ovisi o tome kakve interese ima vaša ciljana publika. Zbog toga si dajte truda i dobro ju upoznajte.

Gdje dijeliti sadržaj?

Baza neka bude vaš web. To i je cilj na koji želite da potencijalni kupac dođe. Glavnina sadržaja trebala bi biti stalno dostupna na vašem webu. Nakon što objavite sav taj originalan sadržaj, pobrinite se da ne ostane samo na webu, već ga podijelite na društvenim mrežama, oglasite na tražilicama ili pošaljite u obliku newslettera. Poanta je da izrađujete koristan, zanimljiv i edukativan sadržaj kojeg ćete putem različitih kanala distribuirati u prave ruke.

Kako pratiti uspješnost?

Dvije riječi – Google Analytics. Oni će vam dati sve potrebne informacije – koliko posjetitelja je došlo na stranicu, kojim putem, u koje vrijeme, koliko su se zadržali, na kojim su se stranicama zadržali najduže i slično. A ako vam treba nešto jače i opsežnije riješenje, iskoristite Segment.io ili Omniture. Sve što vi morate znati je dobro interpretirati rezultate i poduzeti korektivne akcije. A ako niste sigurni u svoju interpretaciju podataka, postoje digitalne agencije koje će to napraviti za vas.

Još malo razloga za content marketing

  • Dnevno ili tjedno svjež, dinamičan sadržaj dobro će proći kod Googla. Što više sadržaja dijelite, a da ima veze sa specifičnom temom, to bolje – kvalitetan tematski blog s vremenom će podići search engine rank vašeg web sjedišta i povećati vašu vidljivost pri pretraživanjima.
  • Kvalitetan sadržaj zadržava postojeće klijente. Umjesto jednokratne prodaje, s vremena na vrijeme objavite neki koristan blog post koji će riješiti neki od problema vaših potencijalnih i postojećih korisnika. Ako im je neki od sadržaja pomogao u rješavanju problema, vjerujte, zapamtit će vas prije nego neko poduzeće od kojeg su dobili letak ili telefonski poziv.
  • Kvalitetan sadržaj može vam pomoći u bildanju vaše mailing liste. Ponudite e-book u zamjenu za e-mail – fair trade, zar ne? Korisnici su sretni jer imaju pristup sadržaju koji ih zanima, a vi ste sretni jer vam se baza za slanje newslettera povećava.
  • Učvršćuje vaše znanje. Pišući o zanimljivim i važnim temama, koje su povezane uz posao kojim se bavite, nećete samo educirati druge, nego ćete istraživanjem i dubljom razradom tema učvrstiti i svoje znanje. Osim toga, potencijalnim klijentima predstaviti ćete se kao stručnjak koji zna i može na najbolji način riješiti njihove probleme.

Komentirajte prvi

New Report

Close