Kad vam se prijatelj pohvali spasonosnim ‘lajkom’, pokažite mu ovo

Autor: Poslovni.hr , 02. svibanj 2013. u 16:41
Screenshot

Švedski UNICEF poručuje kako “lajkanje” neće isporučiti cjepiva bolesnoj djeci.

U svojoj posljednjoj televizijskoj kampanji, švedski UNICEF priznao je nešto što su mnogi, čini se, zaboravili: "Facebook lajkovi ne spašavaju živote". Video je na YouTubeu postao viralan u rekordnom roku, a njegov je glavni protagonist bolesni dječak Rahim koji ironično poručuje kako se ne brine za svoju egzistenciju zbog svekolike Facebook zajednice.

Njegova izjava rezultat je preokupacije mnogih organizacija i brandova s prikupljanjem lajkova. Švedski UNICEF poručuje kako "lajkanje" neće isporučiti cjepiva bolesnoj djeci.

Ostali oglasi prikazuju situacije u kojima mušterija u restoranu pokušava platiti ručak lajkovima ili pak "palcem gore" platiti novi džemper.

"Cjepiva se ne kupuju lajkovima. Donirajte UNICEF-u novac kako biste spasili dječje živote", poručuju u oglasu.  

Komentirajte prvi

New Report

Close