'Kad se zaljubiš u stvaranje koncepata...'

Ana Burazer ističe da u agencijama nekad nisu svjesni širine odgovornosti klijenata/Tomislav Miletić/PIXSELL Ana Burazer ističe da u agencijama nekad nisu svjesni širine odgovornosti klijenata/Tomislav Miletić/PIXSELL

Ana Burazer vratila se agencijskom radu, kreativna je direktorica u McCannu Zagreb.

Nakon pojačanja u odjelu strateškog planiranja marketinška agencija McCann Zagreb nastavlja s osnaživanjem tima. Ana Burazer stigla je na poziciju kreativne direktorice te će uz glavnog kreativnog direktora Daniela Vukovića te Gorana Božića i Ivana Čepelaka raditi na osmišljavanju i razradi ideja za neke od najprepoznatljivijih domaćih i inozemnih tvrtki i brendova.

Ana Burazer se time vratila u agencijski svijet nakon što je bila brand manager švedskog brenda Intimina i copywriter u agenciji Imago Ogilvy. Objasnila nam je zašto se vratila agencijskoj karijeri. "Jedan kolega mi je davno rekao - jednom copywriter, uvijek copywriter. Kad se zaljubiš u stvaranje koncepata i kreativnih rješenja, teško ćeš to pustiti. Upravo zato moj odlazak iz agencije nije bio bijeg od agencijskog života već želja da naučim i bolje razumijem klijenta kojem prodajem kreativnu ideju. Vratila sam se da upotrijebim znanje, i zbog spoznaje da ideje budu sveobuhvatne, a ne samo kreativne", objašnjava Burazer.

McCann je izabrala jer je, kaže, respektabilna agencije i dio velike globalne mreže koja lijepo zajedno funkcionira. "Prijelaz tamo učinio se kao prirodan nastavak mog puta. Osim što su globalno najučinkovitija agencijska mreža prema Effie indeksu 2019., liderstvo su potvrdili na svim važnim skupovima, poput međunarodnog festivala kreativnosti u Cannesu gdje su proglašeni agencijskom mrežom godine", kaže nova kreativna direktorica McCanna Zagreba.

Otkriva da su joj najveći izazov dosad bili projekti i kampanje koji podrazumijevaju rješenja prilagođena stranim tržištima. "Doista je izazov osmišljavati komunikacijska rješenja koja rezoniraju s publikom čije su kulturne specifičnosti uvelike drugačije od naših. Uz to, projekt oživljavanja brenda koji je imao određenu, gotovo kultnu, percepciju koju je trebalo unaprijediti i nadograditi. Svakako i Intimina, gdje sam imala ulogu brand managera, ali i kreatora ideja brand kampanja", napominje Burazer. Očekuje da će joj iskustvo rada na brendu Intimina svakako pomoći u budućim projektima. 

"Kreiranje komunikacijske strategije za proizvod poput menstrualnih čašica čije se tržište tek razvija te je istovremeno i percepcija cijele kategorije nepoznata prosječnom potrošaču, svakako je iznimno korisno iskustvo.

Osim s poslovne strane, bilo je zanimljivo s aspekta komunikacije, jer je tema menstruacije i dalje tabu, kako kod nas tako čak i u UK-u i Njemačkoj. Svakako će mi pomoći i spoznaja da se često s agencijske stane pomalo neopravdano ljutimo na klijenta jer nismo svjesni da je oglašavanje samo jedan od ključnih 5P, ne percipirajući koliko su široka područja njihovih odgovornosti i rada te koliko faktora oni moraju uzeti u obzir pri donošenju odluka o komunikaciji", zaključuje Ana Burazer.  

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!