Iva Bolta će upravljati timom zaduženim za digitalne komunikacije

Autor: Promo , 24. prosinac 2019. u 08:32
Iva Bolta, Foto: Domagoj Kunić

“Sretni smo što je Iva prihvatila novu ulogu”, komentirao je Davor Bruketa.

Agencija Bruketa&Žinić&Grey imenovala je Ivu Bolta voditeljicom digitalne strategije i kreative. Prethodno na poziciji digitalne strateginje, Bolta će na novoj poziciji biti zadužena za upravljanje agencijskim timom koji osmišljava, provodi i analizira digitalne komunikacijske strategije i kampanje.

“Sretni smo što je Iva prihvatila novu ulogu”, komentirao je Davor Bruketa i dodao: “Iva je radila na svim važnijim projektima u Bruketa&Žinić&Greyu. U tom je dosadašnjem radu pokazala strateško promišljanje, strast za digitalnim tehnologijama i kreativnu inicijativu, što je idealan opis osobe koja vodi digitalce u kreativnoj agenciji. Vjerujem kako će njezino dugogodišnje iskustvo s međunarodnim brendovima, kao i spomenute osobine, utjecati na uspjeh naših klijenata.”

“Uzbuđena sam zbog ove prilike. Digitalni projekti koji izlaze iz agencije Bruketa&Žinić&Grey neki su od najinovativnijih na tržištu. Prva u potpunosti on-line poslovnica u regiji na kojoj smo radili s Addiko bankom te aplikacije A1 Lappsus i Zagreb Be There za Turističku zajednicu Grada Zagreba, samo su neki od njih. Agencija je ove godine osvojila i MIXX Europe što jasno govori da su digitalne kompetencije u srži svakog projekta na kojemu radi. Agencija koja ne radi samo reklame, nego koristi svoj kreativni mišić za kreiranje proizvoda, usluga i poslovnih procesa, mora jako dobro razumjeti sve prednosti i izazove digitalnih tehnologija”, kazala je Iva Bolta.

Sada više od deset godina u digitalnim komunikacijama, Bolta je karijeru započela u McCannu gdje je razvijala i implementirala nagrađivane medijske strategije na regionalnoj razini za međunarodne brendove kao što su Coca-Cola, L'Oreal i Mastercard. U agenciji Bruketa&Žinić&Grey je od 2016. od kada primarno strateški upravlja digitalnom komunikacijom za Addiko banku na pet tržišta. Također radi na projektima za brendove kao što su A1 Hrvatska, Heineken, Maistra, Croatia osiguranje, Franck i Turistička zajednica Grada Zagreba. Projekti na kojima je radila osvojili su europsku MIXX nagradu za digitalnu brend komunikaciju, kao i regionalnu nagradu SoMo Borac te nacionalne nagrade Effie, MIXX i IdejaX.

Govoreći o trendovima u digitalnoj komunikaciji, Bolta ističe kako se čini da su brendovi sve oprezniji oko investiranja u nove tehnologije, pri čemu se predviđa daljnja prioritizacija umjetne inteligencije, dok su glasovne tehnologije čini se podbacile. Velika tema će, kaže, i dalje biti privatnost podataka, a predviđa se i sve veći trend takozvanog digitalnog detoxa, odnosno perioda kada ljudi svojevoljno na određeno vrijeme prestaju koristiti digitalne uređaje i društvene mreže. Napominje i kako se kod influencer marketinga nastavlja migracija s mikro na nano kategoriju, što znači da se brendovi sve više okreću onim utjecajnim osobama kod kojih broj pratitelja na društvenim mrežama nije toliko relevantan, koliko činjenica da su te osobe autoriteti za neko usko specijalizirano područje.

“Uspješna digitalna kampanja događa se u trenutku kada korisnik smatra da ona ne ometa njegove online aktivnosti. To podrazumijeva komunikaciju prilagođenu korisniku, kanalu na kojem se plasira i sadržaju uz kojeg se veže”, podsjeća Bolta i iznosi zanimljiv podatak kako su se 70-ih godina ljudi prisjećali preko 30% viđenih oglasa, dok je krajem 90-ih taj broj pao ispod 10%, a sada je ispod 1%. “Internet i drugi digitalni mediji doveli su nas do prezasićenosti sadržaja i poruka koje svakodnevno konzumiramo. Nove generacije naučile su se intuitivno probijati kroz tu medijsku šumu i pritom zahtijevaju od brendova da ih razumiju, uvažavaju i nude im rješenja koja točno odgovaraju njihovim potrebama, bilo da je riječ o proizvodu koji rješava neki problem ili jednostavno daje pečat njihovom lifestyleu. Pri tome ponekad faktor kreativnosti može biti značajniji za uspjeh brenda nego količina novaca uložena u promociju.”

New Report

Close