Interes za Balcannes raste svake godine

Autor: Marta Duić , 22. rujan 2015. u 22:00
Odabranima 50% popusta za Epicu/ Petar Glebov/PIXSELL

Bira se 25 najzanimljivijih radova.

I ove godine revija BalCannes privlači velik interes reklamnih agencija regije uključujući BiH, Srbiju, Crnu Goru, Hrvatsku, Sloveniju i Makedoniju.

Svi prijavljeni radovi bit će prikazani u sklopu screening programa na Weekend Media Festivalu, a iako BalCannes nije natjecanje, žiri novinara specijaliziranih za reklamnu industriju će u Rovinju će izabrati 25 najzanimljivijih radova. Svi izabrani projekti moći će se dodatno predstaviti petominutnim prezentacijama u glavnoj dvorani Weekend Media Festivala.

Dodatan plus za sudionike BalCannesa ove je godine partnerstvo s Epica nagradama, jedinim globalnim kreativnim natjecanjem kojim žiriraju specijalizirani novinari, a sudjeluje tisuće radova iz više od 60 zemalja. Zahvaljujući tome će 25 radova koji budu izabrani kao najbolji na BalCannesu ostvariti čak 50 posto popusta za prijave agencija na ovogodišnje Epica nagrade, koje će se u studenom održati u Berlinu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close