HURA radi projekt novog nacionalnog festivala tržišnog komuniciranja

Autor: Ana Lučin , 07. veljača 2011. u 22:00

Sustavom nagrađivanja novi će festival imati odmak od klasičnih natjecanja, kakav je bio i Festo: otvorenost i dostupnost sve većeg broja medijskih kanala ionako razbijaju uvriježene okvire i ustaljene forme

Hrvatska udruga reklamnih agencija (HURA) upustila se u projekt organizacije nacionalnog festivala tržišnog komuniciranja, nakon brojnih neuspješnih pokušaja suradnje sa Hrvatskim oglašivačkim zborom (HOZ) oko organizacije festivala tržišnih komunikacija Festo. Cilj novog festivala koji bi se trebao održati u svibnju ili lipnju je okupljanje domaćih i inozemnih stručnjaka te nagrađivanje najkvalitetnijih domaćih marketinških djela, kao i povezivanje te poticanje najboljih ideja u tržišnim komunikacijama.

Kako ističe Damir Ciglar, direktor agencije Imago i član Uprave HURE, u Hrvatskoj trenutno ne postoji festival koji vrednuje kreativnost u marketinškoj komunikaciji. Unatoč dugogodišnjoj tradiciji, Festo se proteklih godina, kaže Ciglar, hrvao s brojnim problemima i skandalima. “Nismo uspjeli postići nikakav dogovor s vodstvom HOZ-a koji je trebao realizirati Festo, jer unutar tog tijela nema homogene strukture, odnosno odgovarajućeg sugovornika s kojom bi se razgovaralo. HURA je upravo iz tog razloga odlučila krenuti u organizaciju novog festivala, što ne znači da se nećemo udružiti ili surađivati s HOZ-om”, navodi Ciglar. Najavljuje kako će sustavom nagrađivanja novi festival imati odmak od klasičnih natjecanja, kakav je bio i Festo. Naime, umjesto generiranja velikog broja komunikacijskih disciplina i kategorija kreativnost se stavlja u tržišni kontekst, pa će se nagrade dodijeljivati prema robnim kategorijama. U stvarnom okruženju tvrtke i institucije tržišno se sukobljavaju upravo unutar svojih robnih kategorija, a otvorenost i dostupnost sve većeg broja medijskih kanala “razbijaju” uvriježene okvire i ustaljene formate za kampanje. “Nagrade će se dodijeljivati isto onako kako se oglašivači bore na tržištu, što je puno prirodnije jer upravo oni u konačnici koriste kreirano djelo. U određenoj kategoriji tako će banner ravnopravno konkurirati TV oglasu, a jedino pitanje koje se postavlja je što je od toga kreativnije i što je imalo veći utjecaj na sami proizvod”, pojašnjava Ciglar, dodajući da će se u okviru festivala održati i natjecanje za najbolje digitalne radove. Ovih dana HURA sa izvođačima projekta definira detalje festivala. “Nećemo imati jednog, već više izvođača, ali ne bih želio o tome govoriti prije potpisivanja ugovora. Mogu samo reći da smo u razgovorima sa tri značajnija organizatora”, kaže Ciglar, ističući kako u organizaciji festivala, osim HURE, sudjeluje i hrvatska podružnica Interactive Advertising Bureaua (IAB). Za održavanje festivala, otkriva, trenutno se razmatraju dvije lokacije, a u igri su Zagreb i Rijeka, čije je gradsko vodstvo pokazalo interes za pomoć pri organizaciji. “To nam je posebno važno jer festival, po pitanju programa, ima ambiciju ponuditi više regionalnih tema”, zaključuje Ciglar.

Propozicije

Šesteročlani odbor
Prijavljeni radovi natjecat će se u kategorijama Best on market i Best admaking. Prijaviti se mogu TV i kino spotovi, radijski spotovi, novinski oglasi, vanjski oglasi, sredstva izravne komunikacije, eventi, kampanje, nestandardna upotreba medija i upotreba nestandardnih medija. Šesteročlani odbor HURA-e za rekonstrukciiju festivala ujedno je i nadzorni odbor natjecanja, i to sa trogodišnjim mandatom. Po dva člana odbora svake će godine sudjelovati u radu stručnog žirija festivala. Uz njih, stručni žiri činit će i devet kreativnih direktora najbolje plasiranih sudionika prethodnog natjecanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close