HT nema novca za INmusic, uskočili drugi sponzori

Autor: Majda Žujo , 09. svibanj 2012. u 22:00

Nakon što je tri uzastopne godine T-mobile bio “title sponzor” INmusic festivala, ove godine festival je ostao bez tog glavnog sponzora.

Umjesto njega INmusic je dobio četiri glavna sponzora – Hypo Alpe Adria Banku, Nissan, Axe i American Express, no niti jedan od njih neće se naći u samom naslovu, a glavni razlog očito je financijske prirode. “S obzirom na sve zahtjevnija vremena, izdvajanja za sponzorstva su nešto niža nego ranije. Izuzetno nam je žao što ne nastavljamo s ovim partnerstvom koje je trajalo tri godine”, odgovaraju iz HT-a, a da je razlog novac i potvrdio nam je i Zoran Marić, direktor festivala, no ističe kako festival ne ovisi o sponzorima, već o prodanim ulaznicama. Iako nije želio govoriti o visini budžeta Marić je poručio da održavanje festivala nikada nije dovedeno u pitanje i da su se uspjeli prilagoditi okolnostima koje nisu nimalo lagane. Lani je festival dnevno posjetilo 20.000 ljudi, a ove godine Marić očekuje otprilike istu razinu posjete.

“Festival će biti kvalitetniji ove godine, jer je to jedini način dugoročne održivosti festivala”, dodaje Marić, a svoj nastup na ovogodišnjem IN music festivalu potvrdili su The Cranberries, Franz Ferdinand, Gorillaz Sound System, Plan B, Mando Diao, Gogol Bordelo i još niz kvalitetnih izvođača. Zanimljivo da je da je T-mobile 2009. sponzorstvo IN music festivala “preoteo” Vipnetu, a organizatori su tada kazali kako je T-Mobile prepoznao potrebu za rastom festivala u produkciji i odabiru izvođača. No, sada, kada se festival profilirao kao jedan od najboljih u ovom dijelu Europe, nitko nije spreman izdvojiti svotu koja je potrebna da bi se našli u imenu festivala, no četiri su sponzora ipak na njemu vidjela dobru priliku za promociju. “Odluka o sponzoriranju INmusic festivala dio je šire Nissanove strategije o pokretanju interakcije s našim ciljnim kupcima na jedan malo drugačiji i zabavniji način”, kaže Slavica Petojević iz Nissana, dodajući kako o opciji “title sponzora” nisu razmišljali.

Komentirajte prvi

New Report

Close