Hrvatska dobila novi magazin za ljubitelje ‘limenih ljubimaca’

Autor: Marija Brnić , 08. kolovoz 2012. u 22:00

Poznati “doktor za automobile” Željko Marušić, novinar i prometni stručnjak, baš u doba krize na tržište je donio novi automobilski magazin, mjesečnik Autorevija.

To je, kako sam Marušić navodi, “hardcore” automobilska revija, posvećena novitetima na automobilskom tržištu, a koja na više od sto stranica donosi sve bitne sadržaje za vlasnike i potencijalne kupce novih i rabljenih automobila. Ono što ovaj magazin razlikuje od ostalih magazina iz ovog područja jedinstvena je cijena od 7,50 kuna, odnosno 1 eura.Marušić ističe da je želja projekta iza kojega je i kao nakladnik i glavni urednik, ponuditi najviše kvalitetnih i korisnih informacija za najmanje novca. Autorevija tako uz aktualne teme o automobilskoj tehnici i tehnologiji sadrži i poseban prilog Autoservis, u kojemu donosi teme i savjete o korištenju i održavanju automobila, te smanjenju troškova i spriječavanju prevara kod servisiranja i kupnje rabljenog vozila. “Sve su teme prilagođene interesima kupaca, kako bi za svoj novac dobili najviše, bilo da se radi o kupnji novog i rabljenog vozila, odnosno održavanju”, ističe Marušić, koji licencno surađuje sa slovenskim prvakom u ovom medijskom području Avto fokusom, te se nada sličnom uspjehu na domaćem terenu, na kojemu je dosad najuspješniji EPH-ov Autoklub. U prvom broju Autorevija posebno detaljno predstavlja Volkswagen Golf sedme generacije, te donosi teme o specifičnostima važnima za dug vijek turbo motora, savjete za štedljivu vožnju, penjanje na rubnik, a da se ne oštetiti aluminijski naplatak.

Komentirajte prvi

New Report

Close