Hrvati su dosta zatvoreni za prihvaćanje novih ideja

Autor: Marta Duić , 02. rujan 2015. u 09:15
Nikola Bubanj/Marko Prpić/PIXSELL

Uvođenje ‘open culture’ u poslovanju pokazalo se jako dobrom strategijom koja omogućuje suradnju među različitim timovima unutar agencije.

Marketinška agencija Grey Group osnovana je 1917. u New Yorku, a od tada su Grey uredi otvoreni na 96 lokacija u svijetu i i zapošljavaju više od 6500 eksperata.

Zagrebački Grey ured postoji od 1997., a promjenama u vodstvu tvrtke usvojena je nova ideja otvorenog poslovanja agencije bez previše hijerarhije i sa 'flat' strukturom. Tako Nikola Bubanj, uz funkciju regionalnog direktora Grey Adriatics & Balkan odnedavno obnaša i funkciju managing direktora Grey Zagreb. U zagrebačkom Greyu imaju 30 zaposlenih, a unutar regije za koju je zadužen preko 160 ljudi.  "Mi smo poput open agencije koja radi u različitim zemljama, ali zapravo radimo kao jedna agencija na mnoštvu lokacija sa zajedničkom misijom dostavljanja jedinstvenih i efektivnih rješenja za naše klijente. Imamo digital crowdsourcing platformu na kojoj svi kreativci, strateški planeri, digitalci aktivno participiraju u kreativnom procesu čime lokalnim i regionalnim klijentima nudimo direktan pristup najboljim ljudima i timovima unutar Greya", pojasnio je Nikola Bubanj.

Kako objašnjava, preseljenjem na novu lokaciju ureda pokazali su da je u njihovoj agenciji i samom uredu naglasak na ljudima i na tome što oni donose poslovanju, a ovim open space konceptom novog ureda pokušavaju iz ljudi na drugačiji način izvući inovativnost. "Iako nema puno hijerarhije u našem timu, to nipošto ne znači da ona ne postoji, svatko zna koji mu je opis posla i što se od njega očekuje, ali nismo klasična agencija. Koliko su naši ljudi dobri, toliko su i naši klijenti zadovoljni i svi smo više motivirani˝, kaže Bubanj.

Uvođenje te 'open culture' u poslovanju koju je zagrebački Grey nedavno usvojio, u ostalim Grey uredima na globalnoj razini počelo je prije dvije godine i ispostavilo se da je jako dobra strategija koja omogućuje suradnju među različitim timovima unutar agencije. "Mladi ljudi koji su dio našeg tima uživaju ovdje, mi im dajemo ono nešto što ih motivira, dajemo im priliku da nauče, da rade s kolegama iz Grey ureda izvana i šaljemo ih u druge Grey urede, približavamo im taj cijeli taj naš dinamičan biznis i entuzijastičnu branšu koja se stalno mijenja i koja zahtjeva puno truda i rada ako želite opstati u njoj˝, tvrdi Bubanj.

Fokus rada agencije i dalje ostaje na digitalu, shopperu, brendiranim sadržajima, raznim data & analitycs platformama te naravno medijima gdje, tvrdi Bubanj, zauzimaju jednu od vodećih pozicija u regiji. Ove godine su u Cannesu dobili 113 nagrada, bili treći kao najbolji agency network i Grey New York ured druga agencija. Ideje kojima privlače publiku su mnogobrojne, od nezaboravnih Darinke i Ante u kampanji za Tomato pa do nove kampanje za Erste banku s Milom Hrnićem.

˝Kontinuitet dobrih ideja održavamo zbog iznimno talentiranih i motiviranih ljudi koji žive našu open kulturu – uz veću transparentnost, veću fluktuaciju znanja i kruženje informacija, povećava se njihova produktivnost i zadovoljstvo poslom, što nam je, na kraju dana, najvažnija stavka. Nije stvar u tome da je netko od nas pojedinačno kvalitetan, nego da smo na kraju dana svi zajedno briljantni. I to je ono što je najveća vrijednost Greya Zagreb. Mi  takve ideje interno nazivamo ˝long idea˝, ideja koja putuje, starta kao mala, a živi pun i dug život kroz sve kanale˝, poručuje Bubanj. 

Bez izleta u nepoznato

Domaći klijenti nisu skloni neobičnim idejama 

Bubanj napominje kako je u Hrvatskoj klijentima teže prodati ideju koja je neobična, dosta su zatvoreni i razmišljaju o okviru posljedica krize te neće lako ići u nešto nepoznato. "Baš zato Grey koji nudi spoj iskustva i poznavanja branše ostvaruje uspješne kampanje za svoje klijente. Svi ti Grey uredi sa svim tim znanjem, naša su glavna prednost. Spajamo te ljude i stvaramo jedinstvene timove za klijente, koji za njih rješavaju specifične zadaće. Mi nismo jedna od hrvatskih agencija, nego globalna agencija s uredom u Zagrebu", zaključio je Bubanj.

Komentirajte prvi

New Report

Close