Hologrami se potrošačima obraćaju u tri dimenzije

Autor: Marta Duić , 16. svibanj 2019. u 22:00
Juraj Kolovrat, suosnivač i direktor Holo Laba

Startup Holo Lab uvodi novi način oglašavanja u Ho-Re-Ca.

Startup agencija Holo Lab, specijalizirana za inovativne načine oglašavanja, otvara novi marketinški kanal u 'digital-out-of-home' segmentu zahvaljujući kojem će oglašivači dobiti priliku prvi put organizirano oglašavati svoje proizvode u hotelsko-restoransko-kafićkom (Ho-Re-Ca) kanalu. 

Interaktivan novi kanal
Riječ je o HoReCa mreži od sto najfrekventnijih lokacija u Hrvatskoj gdje su postavljeni 3D hologramski uređaji britanske tvrtke Hypervsn koji reproduciraju sliku i video u tri dimenzije u prostoru i ostavljaju dojam na potrošača koji je interaktivan i neusporedivo atraktivniji od dosadašnjih načina oglašavanja u poput letaka, brošura ili klasičnih displaya.

"Dugo smo razmišljali što ponuditi tržištu, a da bude ukorak s modernim tehnologijama i otvara novi kanal oglašavanja koji je dosad u Hrvatskoj bio neadekvatno iskorišten. S obzirom na to da smo u prijašnjim poslovima bili vezani upravo uz HoReCa kanal, prepoznali smo priliku koju još nitko nije iskoristio. Naime, kafići, barovi, klubovi i restorani mjesta su na kojima se ljudi opuštaju, uživaju te provode veliki dio vremena. Potrošači su danas svakodnevno na izvoru ogromne količine informacija i različitih oglasa koji su često agresivni, no mi im u opuštenoj atmosferi na zanimljiv način prikazujemo oglas koji ih ne ometa, ali opet zabavlja, privlači pažnju i intrigira. To je i naša najveća snaga. Ističemo se iz mnoštva inovativnošću, prenosimo poruku brenda izravno potrošaču u opuštenoj atmosferi i to kada je on želi konzumirati", objašnjava Juraj Kolovrat, suosnivač i direktor Holo Laba.

Prednost organiziranog oglašavanja putem Holo Lab agencije jest i u tome što oglašivač dobiva 'ključ u ruke'. Agencija prema željama oglašivača producira video, provodi kampanju, kontrolira sve parametre, a na kraju kampanje naručitelj dobiva i izvještaj o uspješnosti provedene kampanje. 

Detaljna analitika kampanje
"Dosad je oglašavanje u HoReCa kanalu bilo prilično kaotično, potencijalni oglašivači nisu imali mogućnost sustavnog prikazivanja kampanja, jer se zapravo cijeli kanal sastoji od velikog broja ugostiteljskih objekata koji nisu međusobno povezani. Mi im sad prvi puta nudimo organizirano oglašavanje koje provodimo od same produkcije pa sve do analize statistike uspješnosti", ističe Kolovrat. Informacija o povratu uloženih sredstava u oglašavanje vrlo je važna, stoga je tim Holo Laba razvio analitiku koja nakon svake kampanje klijentu ispostavlja informacije o gledanosti – broju pogleda, prosječnom vremenu gledanja kao i segmentaciju gledatelja po dobi i spolu. 

Najviše 3D hologramskih uređaja postavljeno je u Zagrebu na mjestima poput barova Vivas, Johann Franck, Time, Alcatraz i mnogim drugima koji čine više od pedeset lokacija na području grada. Mreža postavljenih uređaja rasprostranjena je po cijeloj Hrvatskoj u ugostiteljskim objektima u Splitu, Zadru, Rijeci, Puli, Poreču, Rovinju, Makarskoj, Varaždinu, Čakovcu, Vinkovcima, Osijeku, Samoboru, Bjelovaru, Velikoj Gorici, a uskoro će biti prisutni i u Dubrovniku. 

Ideja je da oglašivač ima mogućnost nacionalnog prikazivanja kampanje kojim doseže najveći broj svojih potrošača. Kako poručuje Kolovrat, dugoročni im je plan proširiti hologramsko oglašavanje u HoReCa kanalu izvan granica Hrvatske, točnije u zemljama regije i biti pionir u 3D oglašavanju, a u planu im je i postaviti visoke trendove u korištenju tehnologije i digitalnog načina komuniciranja koji je budućnost marketinške industrije.

Komentirajte prvi

New Report

Close