Gradski radio Osijek ušao u Soundset mrežu

Autor: Ana Lučin,VLM , 10. ožujak 2011. u 22:00

Na Soundsetu su posebno ponosni na partnerstvo s Gradskim radijem Osijek jer je riječ o omiljenoj postaji u tom gradu

Soundset radijska mreža i Gradski radio Osijek potpisali su u srijedu Ugovor o strateškoj suradnji kojim će ostvariti jaču prisutnost i veću slušanost na tom području, a slušateljima pružiti još više zanimljivosti i novih projekata. Ugovorom je definiran zajednički nastup na marketinškom tržištu te zajednički posebni projekti. Dnevni doseg slušateljstva Gradskog radija Osijek iznosi oko 75 posto, što znači oko 52 tisuće Osječana.

Tri multimedijalna projekta
S druge strane, Soundset radijska mreža je prva hrvatska nacionalna radijska mreža urbanog zvuka, s dnevnim dosegom od 400 do 450 tisuća slušatelja u dobi od 20 do 55 godina. Gradski radio Osijek dvanaesta je postaja koja se priključila toj mreži. “Povezali smo se na tri načina. Prvi je razmjena programskih sadržaja, što znači da Gradski radio Osijek nacionalne vijesti preuzima iz našeg nacionalnog news centra’’, kaže direktorica marketinga i prodaje Soundset radijske mreže Olinka Pavić Perović. Osim Informativnog programa, sve nacionalno aktraktivne radijske emisije disponirat će prema Osijeku. “Najatraktivnije sadržaje partneru dajemo za emitiranje prema lokalnim oglašivačima. Gradski radio Osijek će cijeli večenji i noćni program preuzimati od Soundseta, a zajedno ćemo realizirati i tri multimedijalna projekta”, navodi. Kao ključni aspekt nove suradnje posebno zanimljiv oglašivačima, Pavić Perović navodi zajednički nastup na marketinškom tržištu. “Kada zbrojimo dosege svih županijskih i gradskih radijskih postaja u mreži, imamo pokrivenost na razini bilo kojeg jačeg nacionalnog radija. Oglašivačima je to povoljno jer se jednom oglasnom porukom doseže fragmentirano tržište s velikim brojem ljudi, u svim većim gradovima u Hrvatskoj”, pojašnjava. Dodaje kako su na Soundsetu posebno ponosni na partnerstvo s Gradskim radijem Osijek jer je riječ o omiljenom radiju u Osijeku, koji uz to ima status Suberbrands i brojne zanimljive autorske projekte.

Globalni trend umrežavanja
Gradski radio Osijek samo je jedna od radijskih postaja koje Soundset u ovoj godini namjerava umrežiti. Dugoročni je plan pokrivanje cijelog nacionalnog tržišta. “Umrežavanje je za gradske radijske postaje nužno, to je trend kojeg je inicirala globalizacija, jer i nacionalna tržišta korporacijama su premala. Uz to, dosezi gradskih radio postaja velikim kompanijama nisu isplativi i nije im komercijalno zanimljivo pokrivati mikrolokalitete, kada gledamo cost per point, odnosno cijenu informiranja jednog slušatelja. Njihov je cilj doći do maksimalnog broja primatelja poruka s minimalnom cjenom”, zaključuje Pavić Perović.

Saša Ćeramilac

Imamo iste ciljeve
Direktor promocije Soundset mreže Saša Ćeramilac kaže “Soundset i Gradski radio iz Osijeka teže jednakim ciljevima: otvorenosti i prilagođenost širokoj publici te interakciji sa slušateljima.’’

Komentirajte prvi

New Report

Close