Gonzo snima za RSŠ

Autor: Ana Lučin , 07. veljača 2011. u 22:00

Nova medijska kampanja štedionice

Kad rata ne leti naziv je nove medijske kampanje Raiffeisen stambene štedionice, čiji je cilj informirati javnost o najpovoljnijim stambenim kreditima na tržištu.

Nova kampanja, poručuju iz Raiffeisena, nastala je nakon što su provedena istraživanja pokazala da je mali broj korisnika u Hrvatskoj upoznat s činjenicom da kredite može podići i u stambenim štedionicama, dok su u srednjoj i zapadnoj Europi upravo stambene štedionice sinonim za stambene kredite. ‘‘Naziv kampanje s kojom krećemo je ‘Kad rata ne leti…’, jer smatramo da je u vrijeme recesije i svakodnevnih vijesti o porastu mjesečnih anuiteta, bitno javnost informirati o najsigurnijim i najstabilnijim kreditima.

Riječ je o kreditima koji se mogu odobriti u kunama i koji ne ovise o promjeni tečajeva stranih valuta te koji imaju povoljnu kamatnu stopu i kratak rok otplate”, kazao je Hans Christian Vallant, predsjednik Uprave Raiffeisen stambene štedionice. Kampanju je izradila kreativna agencija Nukleus, a prošlog je tjedna u Zagrebu snimljena tv reklama, pod redateljskom palicom Radovana Jovanova Gonza. U reklami sudjeluju poznati glumci Petar Ćiritović, Ivan Glowatzky i Krunoslav Klobučar. Njih trojica sjede za stolom za poker, no umjesto pokera počinju igrati igru “Leti, leti”. Jedan od njih kaže “Leti, leti…rata!”, a ruke ostavlja spuštene na stolu, jer njegova rata stambenog kredita podignutog u Raiffeisen stambenog štedionici ne leti, dok preostala dvojica ruke dižu u zrak.

Komentirajte prvi

New Report

Close