Godine nisu važne: U Vodafoneovoj reklami penzioneri pjevuše moderne hitove

Screenshot Screenshot

U spotu umirovljenici pjevuše moderne hitove, kao što je npr. Milkshake od Kelis, i sve zajedno djeluje poprilično zabavno i simpatično.

U vrijeme pametnih telefona možda i nije neobično vidjeti ljude kako pjevaju u javnosti, ali Vodafone u novoj reklami donosi preokret i prikazuje ljubitelje glazbe koji pripadaju malo starijoj generaciji, piše Creativity Online.

U spotu umirovljenici pjevuše moderne hitove, kao što je npr. Milkshake od Kelis, i sve zajedno djeluje poprilično zabavno i simpatično. Reklamu je kreirala agencija RKCR/Y&R, a kampanja promovira Vodafoneovu ponudu sadržaja za 4G mreže, uključujući i streaming servis Spotify.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve