Filmsku industriju treba staviti u strategiju turizma

Autor: Ana Blašković , 21. studeni 2019. u 22:00
Suzana Marković, HGK

Jedan od pet prioriteta jače uključivanje kreativnih i kulturnih industrija u programe Ministarstva.

Turistički i kulturni trendovi u svijetu idu na ruku Hrvatskoj, no treba ih pretvoriti u turističko-kulturne proizvode za što je potrebno više suradnje, poručila je predsjednica Zajednice kulturnog turizma Hrvatske gospodarske komore Suzana Marković.

"Hrvatska ima bogatu kulturno-povijesnu baštinu koja je i kvalitetna turistička ponuda. Tako je i s trendom "small is beautiful" (malo je lijepo) koji je primjenjiv na Hrvatsku jer na relativno malom prostoru ima toliko ljepota i potencijala. Svi koji se bave kulturnim turizmom toga su svjesni, kao i da su proizvodi kulturnog turizma održivi i potiču razvoj turizma tijekom cijele godine u čitavoj Hrvatskoj", istaknula je Marković na plenarnoj sjednici Zajednice.

Smatra da još ima prostora i potrebe za brendiranje Hrvatske kao destinacije kulturnog turizma. Vesna Rajković iz Ministarstva turizma dodaje da jedan od pet prioriteta u novoj strategiji turizma treba biti jače uključivanje kreativnih i kulturnih industrija u programe ministarstva, pa i filmskog turizma. "To je vrlo zanimljiva ponuda prema kojoj smo bili pomalo institucionalno suzdržani, ali kako je sve prepoznatljivija u svijetu i donosi konkretne prihode važno se više u to uključiti", rekla je.

Istaknuta je važnost projekta Rijeke kao europske prijestolnice kulture 2020. te kulturnih ruta Mreža Nikola Tesla, Tvrđave kulture Šibenik, centra za posjetitelje Medvedgrad, očuvanja podvodne baštine Jadrana te planova za turističko pozicioniranje Atelijera Ivana Meštrovića. 

Komentirajte prvi

New Report

Close