Facebook otima korisnike YouTubeu

Korisnicima bi Facebook davao 55 posto prihoda od reklama, baš kao i Youtube/REUTERS Korisnicima bi Facebook davao 55 posto prihoda od reklama, baš kao i Youtube/REUTERS

Poput popularnog video-servisa i društvena mreža dijelit će reklamne prihode.

Facebook je krenuo u borbu za korisnike s Googleovim megapopularnim video-servisom Youtube. Najveća svjetska društvena mreža najavila je da će dijeliti prihode od reklama s kompanijama koje objavljuju video-sadržaje na Facebooku. Reklame se pojavljuju tijekom reprodukcije videa, a Facebook će prihode dijeliti na način da 55 posto ide korisniku.

To je istovjetni omjer koji daje i Youtube. Video-sadržaji na Facebooku eksplodirali su prošle godine, s četiri milijarde pregleda dnevno, četiri puta više nego prethodne godine. Kompanija planira uvjeriti najveće medijske kuće da video-sadržaje prvo objave na Facebooku što bi trebao biti još jedan kanal za snažno povećanje reklamnih prihoda.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!