Drugačiji oglas opet 'pali': mobilna ponuda liječi rane

I agencija i klijent ističu da su postigli željenu promjenu vizualnog identiteta/Boris Miletić I agencija i klijent ističu da su postigli željenu promjenu vizualnog identiteta/Boris Miletić

Agencija McCan Zagreb razvila novu kampanju za telekom mrežu, naglasivši da je riječ o repozicioniranju brenda prema mlađoj ciljnoj skupini.

Mobilna mreža bonbon na domaćem je tržištu prisutna već osam godina i brend se od lansiranja nije mijenjao, no najnovijom kampanjom iza koje stoji agencija McCann Zagreb predstavljeno je osvježenje vizualnog identiteta brenda. Najnoviji bonbon spot nastao je pod redateljskom palicom Đorđa Jovanovića.

"Smatrali smo da je sada pravo vrijeme za promjenu jer se unutar ovih osam godina dogodio veliki zaokret u targetu i naši korisnici danas imaju drugačije interese nego tada. Naravno, i naša se korisnička baza višestruko povećala u zadnjih nekoliko godina stoga je bilo važno prilagoditi se novoj strukturi korisnika˝, pojasnila je razloge osvježavanja brenda Anja Uzelac, stručnjakinja za komunikacije u bonbonu. Daniel Vuković, glavni kreativni direktor McCanna Zagreb objašnjava kako je riječ o brendu koji se svojom komunikacijom uistinu izdvaja od ostalih brendova na tržištu.

Napominje kako niti jedna kampanja koju su dosad za bonbon osmislili nije brend image kampanja, već su sve produktne. Uz to, gotovo u svakoj kampanji takve produktne karakteristike implementirane su u samu radnju televizijskih  spotova.  Kako tvrdi, pristup koji su primijenili u ovoj kampanji često koriste američke agencije, primjerice Barton F. Graf ili Martin agency, u komunikaciji manjih brendova izazivača, točnije brendova poput Kayak.com ili Geico. 

Sve ostalo je nevažno
"Riječ je o ubacivanju ponude u dijalog između protagonista koji se uvijek nalaze u vrlo upečatljivoj situaciji. Mini komunikacijska platforma koju smo uspostavili temelji se na ideji: 'Kada čuješ novu bonbon ponudu, sve ostalo pada u drugi plan i postaje manje važno'. Baš zato u ovom TV spotu mladić i djevojka koji se nalaze na spoju razgovaraju o bonbon ponudi umjesto o onome što se mladiću dogodilo netom prije, jer mu je cijelo tijelo u gipsu. Nadam se da ćemo s istom komunikacijskom platformom i nastaviti", kaže Vuković.

Vuković napominje da je klijent odlučio repozicionirati brend prema mlađoj ciljnoj skupini u odnosu na dosadašnju zbog čega su osvježili vizualni identitet. Kako tvrdi Nikolina Turuk, stručnjakinja za komunikacije u bonbonu, pozitivne reakcije na nove boje i vizualni identitet dolaze im od kolega iz industrije, što je velika pohvala. "Korisnici su fokusirani na proizvod i on im se jako sviđa, a to je uvijek naš krajnji cilj. Kampanjom smo željeli vrlo jasno, ali opet kroz humor, naglasiti naš novi proizvod za koji smatramo da će korisnicima pružiti veću mogućnost optimizacije troškova i izraženiju fleksibilnost, što je u bonbonu uvijek bila velika prednost", smatra Turuk.

Iskren partnerski odnos
Kampanje bonbona vrlo često nagrađene su i od struke pa je tako kampanja Rollover na prošlim Danima komunikacija na IdejaX natjecanju osvojila zlatne medalje X za najbolju cjelovitu kampanju, za najbolji dizajn i art direction u kategoriji najbolje cjelovite kampanje te također zlato u kategoriji Telekomunikacija, a nagrađena je i broncom na Effie natjecanju. Uz nju, na istom je festivalu kampanja Pepeo/Rupa/Uši u kategoriji Telekomunikacija nagrađena srebrnom nagradom X.  Poznati su po 'drugačijim' oglasima koji izazivaju reakcije publike i javnosti, a taj pristup njeguju već godinama. Kako tvrdi Vuković, za takav kontinuitet zaslužan je kvalitetan odnos agencije i klijenta.

"Menadžeri koji rade u bonbonu odlični su sugovornici s kojima se jako dobro razumijemo. Upravo zbog tog povjerenja klijenta, agencija je kreirala vrlo učinkovit sustav rada. Točnije, na prezentacije ne dolazimo s potpunom razradom već samo s idejama. To znači da imamo više vremena za razmišljanje i uvijek dolazimo s desetak različitih načina razmišljanja koje dalje zajednički komentiramo. Iz toga se profiltriraju najbolja rješenja da bismo do kraja procesa svi bili suglasni kako kampanja koju radimo zapravo treba izgledati te koju točno poruku prenositi", pojašnjava Vuković.

Kako tvrdi Uzelac, rezultat je uvijek sjajan jer zajednički rade na svakom koraku - od ideje do realizacije. "Volimo s njima njegovati iskren partnerski odnos, iako  smo sigurni da ih ponekad izludimo svojim inzistiranjem na detaljima. Zapravo, ideju koja je na kraju realizirana na prvu smo odbacili jer nam se činila preradikalnom. Inicijalno je bila znatno kontroverznija. Ipak, manjim zaokretom u priči, kreativci iz McCanna uspjeli su napraviti scenarij koji je na kraju postao naš prvi izbor", zaključuje Uzelac.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!