Domaći kreativci za Nescafe

Autor: Tomislav Tadić , 23. siječanj 2011. u 22:00

Agencija McCann Erickson snimila tri spota za regiju

Glavni kreativni direktor agencije McCann Erickson Igor Mladinović upravo je završio projekt snimanja tri televizijska spota za Nescafe. Glavni glumci spota, koji će se prikazivati u cijeloj regiji, su glumci Lucija Šerbedžija i Leon Lučev. Zagrebački ured agencije McCann Erickson dobio je priliku osmisliti scenarije i snimiti spotove za najbitniji Nescafeov brand. Takve stvari obično se rade na velikim stranim tržištima i ovo je velika stvar kako za Nestle Hrvatska tako i za McCann Erickson.

Kako ste dobili ovaj posao?
McCann Erickson već niz godina surađuje s Nescafé-om s kojim imamo odličnu suradnju pa je logično da zajedno radimo i velike projekte poput ovih. Obično je praksa da veliki svjetski brandovi svoje spotove snimaju na velikim tržištima, a zatim ih šalju lokalnim uredima kako bi ih adaptirali i prilagodili svojem tržištu. Ovo je jedna od rijetkih situacija da su i scenarij i produkcija prepušteni lokalnom timu, što je veliko priznanje i uspjeh, pogotovo u vrijeme rezanja budžeta i centralizacije troškova u oglašavanju. Kad bih povukao paralelu s nekom drugom industrijom, to je kao da npr. IKEA povjeri dizajn svoje nove kolekcije namještaja nekoj hrvatskoj tvrtki koja se bavi produkt dizajnom. Znači, vrlo velika stvar.

Kako izgleda reklama?
Reklama je rađena na poznatoj Nescafé Classic kreativnoj platformi ‘’Probudi se!’’, a kroz scenarije su razrađene duhovite situacije jutarnje pospanosti i mrzovolje uzrokovane nedostatkom Nescafé kave. Spotovi obiluju humorom, ali za razliku od ‘’folk’’ humora koji je postao izuzetno popularan kod nas u poslijednje vrijeme, ovdje se radi o suptilnom humoru i gotovo skandinavskom pristupu režiji tako da će spotovi biti pravo osvježenje reklamnog bloka.

Tko su vam bili suradnici na snimanju spotova?
Odabir suradnika se pokazao kao pun pogodak. Za redatelja smo odabrali Nevia Marasovića, izuzetno talentiranog mladog redatelja koji se već dokazao kroz svoje filmove i seriju Instruktor, ali ono što je najbitnije, Nevio je redatelj koji voli i zna snimati reklame. Ispričati duhovitu priču, razviti likove i prikazati prednosti branda u formi od 15 ili 30 sekundi ne može svatko. Nevio je to odradio briljantno. Što se tiče glumaca, mislim da ni tu nismo mogli bolje proći jer su Lucija Šerbedžija i Leon Lučev posao odradili na najvišem nivou. Postoje neke stvari koje ne možeš napisati u scenariju, to je onaj prostor za pametnu improvizaciju na samom setu. Lucija i Leon su točno znali kada i gdje je to trebalo dodati.

Koliko je vrijedan taj posao?
Meni s kreativnog aspekta jako, jako puno. U brojke ne bih ulazio jer na taj način ne želim mjeriti vrijednost kreativnog rada.

Komentirajte prvi

New Report

Close