Dobar sadržaj i dobar party

Autor: Majda Žujo,VLM , 11. rujan 2011. u 22:00

Tomo Ricov priča zašto je WMF mjesto kojeg komunikacijski stručnjaci ne smiju propustiti

Medijski i komunikacijski stručnjaci iz cijele regije željno iščekuju još jedno izdanje najpopularnijeg medijskog festivala u Regiji – Weekend media festivala (WMF) koji se od 22.-25. rujna održava u Rovinju. Što možemo očekivati od ovogodišnjeg izdanja razgovarali smo s Tomom Ricovom, direktorom festivala.

Po čemu se ovogodišnji Weekend media festival razlikuje od prethodnih?
S obzirom na dobro prihvaćen koncept festivala od prve godine, ne uvodimo neke značajne promjene. No, nastojimo putem novih platformi, odnosno novih vrsta sadržaja i novih formata poboljšati kvalitetu sadržaja. Cilj nam je pratiti trendove u komunikacijskoj industriji te svake godine u program festivala uključiti neku novost. Primjerice, ove godine smo uveli Weekend Content Market, novo mjesto na festivalu gdje će po prvi puta proizvođači sadržaja (produkcijske kuće,mediji…) nuditi svoje “proizvode”, odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica.

Očekujete i više gostiju iz inozemstva? Otkuda su uglavnom?
Prošla godina nam je bila rekordna po posjećenosti, kroz festivalske prostore prošlo je više od 3000 ljudi. To nam je svakako letvicu postavilo vrlo visoko, ali vjerujemo da će posjećenost ponovo biti vrlo velika. Što se tiče regije, Festival je s njene strane već od prvog izdanja vrlo dobro prepoznat. Svake godine imamo brojne predavače i paneliste koji su dolaze iz zemalja regije što svakako pridonosi i odazivu posjetitelja iz tih zemalja. Ove godine primjećujemo povećani interes iz Srbije i BiH, što nas posebno veseli. A tu su još i Slovenci, Makedonci…

Zašto je WMF toliko popularan u medijskoj i komunikacijskoj industriji?
Mislim da popularnost festivala dugujemo?kombinaciji kvalitetnog programa i opuštene atmosfere. Velika je ponuda dobrog sadržaja, kvalitetnih predavanja, zanimljivih panela, edukativnih radionica i prezentacija te odličnih koncerata i partija. Weekend je postao nezaobilazno odredište za sve one koji rade u komunikacijskoj industriji, ili ih zanima taj svijet. S obzirom na broj i strukturu posjetitelja, Weekend je postao idealno mjesto za networking. Nije tajna da su se neke suradnje i odlični projekti dogovorili baš tijekom tih nekoliko dana u Rovinju.

Vrlo šarolik program nas očekuje i ove godine, no koga od sudionika biste izdvojili?
Pokušali smo pokriti sva područja komunikacijske industrije. Uz neka već poznata imena kao što je CBS-ovac i dobitnik 21 Emmyja, Pete Radovich, dolazi još jedan “naše gore list” impresivne internacionalne karijere. Zarko ‘Zak’ Ivkovic izvršni je direktor City University of New York Athletic Conference (CUNYAC) te dobitnik Emmyja za produkciju Olimpijskih Igara u Atlanti 1996. Pete i Zak su pripremili odličnu usporedbu medijske situacije u SAD-u i našoj regiji.Dolazi nam i Jay McGill, viši potpredsjednik pri Hearst Magazines International koji se posljednjih pet godina brine za izdavaštvo i digitalne operacije u Europi, Bliskom istoku i Africi, prije svega za magazin Cosmopolitan, koji izlazi u 63 zemlje te je najprodavaniji ženski magazin na svijetu. Sasha Savić, osnivatelj legendarnog sarajevskog Omladinskog Program Radija je u svojoj impresivnoj karijeri kreirao i vodio medijske strategije za klijente poput Coca-Cole, Microsofta, Mastercarda, Intela, P&G-ja… Od prošle je godine Chief Operating Officera za Havas Media North America.Da ne ostanemo samo na ozbiljnim temama, večernju atmosferu će večeri zagrijavati Balašević, TBF, Jinxi, Kiril Džajkovski i Zemlja Gruva!.

Koliko traju pripreme i koliko ljudi je uključeno u realizaciju festivala?
Pravo je čudo koliko malo ljudi može proizvesti veliku i zahtjevnu stvar kada postoji dovoljna doza iskrenog entuzijazma. Nekoliko istinskih entuzijasta prepoznalo je potencijal projekta kada smo 2008. krenuli u njega i od tada najuži tim Weekenda sastavljen je od tek desetak ljudi koji na pripremi radi cijele godine. Tim se širi kako se bliži festival, a i svakodnevnu im podršku pružaju ljudi iz svih agencija u sklopu Digitel komunikacija. Kada započnete tako velik projekt iz ničega, on vam postane gotovo poput djeteta i želja vam je pružati maksimum u svakom segmentu.

Networking

Koliko WMF ima utjecaja na medijsku i komunikacijsku industriju?
Smatram značajnu. Neophodno je za industriju da ima jedno mjesto na kojem se može jednom godišnje okupiti i razmijeniti iskustva te saznati o novostima i trendovima. Također, kako sam već naglasio, neizmjernu važnost ima i networking na festivalu. Ljudi se upoznaju, razgovaraju, pokreću se suradnje, osmišljavaju novi projekti.

Kakve ste onda promjene primijetili otkada ste započeli s projektom?
Kod svih se medija primjećuju određene promjene. Radio se naglo probudio iz dugogodišnjeg zimskog sna, TV stalno kreira nove sadržaje i formate, print se radikalno mijenja, a internet je u stalnoj ofanzivi. Nikad nije dosadno na medijskoj sceni.

Komentirajte prvi

New Report

Close