Dobar marketinški potez: Garancija pokriva sve

Autor: Stjepan Škramić , 25. srpanj 2012. u 22:00

Zanimljiv marketinški potez Toshibe: njihovo jamstvo “Bez obzira na sve” pokriva sve vrste oštećenja koja se mogu pojaviti na, primjerice, prijenosniku ili televizoru.

Svi kupci koji u roku od 14 dana od datuma kupnje registriraju svoj uređaj na www.nomatterwhatguarantee.com imaju pokrivene sve troškove. Odsad se dakle ne trebaju zabrinjavati zbog slučajno oštećenog uređaja, ili ako su slučajno sjeli na prijenosnik ili ako im je TV uređaj netko ukrao. Garancija pokriva slučajna oštećenja (nenamjerno ispadanje, udarci ili polijevanje), krađe (dokazuje se prijavom krađe kod nadležnog policijskog tijela), a Toshiba će i spasiti podatke i spremiti ih na novi hard disk, čak i u slučajevima fizičkog oštećenja, softverske pogreške ili napada virusa. Specifikacija promocije je dostupna na Toshiba korporativnoj stranici.

Komentirajte prvi

New Report

Close