Do kraja 2016. i naše tvrtke lakše na digitalno tržište EU

Autor: Poslovni dnevnik , 08. srpanj 2015. u 22:01
Googleovi ambasadori, njih oko 150 iz Europe, nastojat će utjecati na vlasnike tvrtki

Digitalni marketing u Hrvatskoj na razini je srednje razvijenih europskih zemalja. Zaostajemo po budžetima u digitalnom oglašavanju.

Googleov najnoviji projekt "Ambasadori sredstava razvoja", u koji su uključene i tri hrvatske tvrtke, Arbona, Kreativni odjel i Jung Sky, usmjeren je na uklanjanje prepreka između europskih država, pa bi do kraja iduće godine i hrvatske male i srednje tvrtke mogle lakše pristupiti europskom digitalnom tržištu.

Googleov program "Ambasadori sredstava razvoja" (Growth Engine Ambassadors), u koji će uložiti 25 milijuna eura, usmjeren je educiranju Europljana o mogućnostima koje pruža digitalni marketing, kao i uklanjanju međudržavnih političkih i administrativnih barijera te izgradnja jedinstvenog europskog digitalnog tržišta. Na nedavnom sastanku 'ambasadora' u Dublinu bili su i hrvatski predstavnici.

 

25milijuna

eura težak je program Ambasadori sredstava razvoja

"Digitalni marketing u Hrvatskoj na razini je srednje razvijenih europskih zemalja. Zaostajemo po budžetima u digitalnom oglašavanju. S korisničke strane jako smo razvijeni, ali sa strane oglašivača ozbiljno kaskamo. Program 'Ambasadori sredstava razvoja' shvaćam kao pojednostavljenje i poboljšanje poslovanja za sve srednje i male poduzetnike u EU na način da će se smanjiti međudržavne barijere, odnosno da će se znatno pojednostaviti nastup na inozemnim tržištima", kaže Sandro Lazarić, direktor Arbone.

Hrvatskim tvrtkama organizirat će se besplatne edukacije, koje bi trebale povećati svijest o mogućnostima nastupa na digitalnom tržištu. "Ujedinjeno digitalno tržište prilika je da se do kraja iduće godine i hrvatske tvrtke aktivnije uključe u tržišnu utakmicu na europskom digitalnom tržištu", ističe Lazarić. Ovo je, poručuju iz Googlea, početak dugog putovanja s ciljem da se milijunima Europljana pomogne slijediti put sličan onome koji su uspješno utrle najuspješnije europske tvrtke.

Googleovi 'ambasadori', njih oko 150 iz cijele Europe, pomoću ovog programa, odnosno edukacije, nastojat će utjecati na ljude, vlasnike tvrtki i nadležne osobe. Poticat će ih, među ostalim, na korištenje umrežavanja, edukaciju, foruma za donošenje politika i medijske nastupe na europskim i nacionalnim razinama. "Vjerujemo da je ovo iznimna prilika da se oblikuje način na koji će poslovanje i gospodarstvo i vaše države u cjelini utjecati na uspjeh i razvoj weba", poručili su iz Googlea. 

Komentirajte prvi

New Report

Close