Discovery Communications i Eurosport najavili partnerstvo s mobilnim operaterima za Olimpijske igre

Autor: Poslovni.hr , 02. ožujak 2017. u 10:57
Foto: Thinkstock

Pokretanjem nove usluge mobilni operateri će svojim korisnicima moći prenijeti svaki trenutak s olimpijskih borilišta.

Kompanija Discovery Communications jučer je u Barceloni na Svjetskom kongresu mobilne telefonije (Mobile World Congress) predstavila jedinstveni oblik suradnje koji mobilnim operaterima pruža ekskluzivnu mogućnost da postanu „Službeni mobilni nositelj prijenosa“ (Official Mobile Broadcaster) Olimpijskih igara. Pokretanjem nove usluge mobilni operateri će svojim korisnicima moći prenijeti svaki trenutak s olimpijskih borilišta.

Discovery Communications i Eurosport, kao ekskluzivni vlasnici televizijskih i multimedijskih prava na prijenos Olimpijskih igara od 2018 – 2024. za 50 europskih zemalja, koriste vlastite free-to-air, pay-TV, digitalne i DTC (direct-to-consumer) usluge te proširuju suradnju s drugim velikim distributerima diljem Europe, kako bi Olimpijske igre moglo pratiti što više gledatelja na više zaslona nego ikada prije.

Mobilni operateri sa statusom „Službenog mobilnog nositelja prijenosa” će dobiti ekskluzivnu mogućnost co-brandinga s Olimpijskim krugovima, simbolom igara, a svojim korisnicima osigurati pristup akciji na borilištima u bilo koje vrijeme. Usluga će poticati angažiranje korisnika, a brendirani kanal operatera će 24 sata dnevno prikazivati događanja s Olimpijskih igara, uključujući izbor najboljeg od programa, najnovije vijesti i ekskluzivan sadržaj na zahtjev, kao i mogućnost da taj sadržaj iskoriste kako bi potaknuli aktivaciju na društvenim mrežama. Usluga će biti dostupna prije, tijekom i po završetku Olimpijskih igara.

Jean-Briac Perrette, predsjednik i izvršni direktor Discovery Networks Internationala je izjavio: „Discovery već više od 30 godina surađuje sa svojim partnerima kako bi osigurao vrhunski video sadržaj za sve gledatelje, na svim platformama. Sport je iznimno popularan u mobilnom okruženju, to potvrđuje i rast Eurosport Playera, naše DTC (direct-to-consumer) sportske streaming usluge. Veselimo se novoj suradnji s mobilnim operaterima koja će korisnicima koji sadržaj prate preko mobilnih uređaja omogućiti sveobuhvatni doživljaj Olimpijskih igara.“

Eurosport Player je u siječnju dosegao rekordni broj mjesečnih pretplatnika te nastavlja sa snažnim rastom. Rezultat je to i suradnje s mobilnim operaterima (TDC u Danskoj, Telekom Rumunjske i Telenor u Norveškoj)  koja će njihovim korisnicima omogućiti neograničeni pristup sportskim događajima koji se ne smiju propustiti,  bilo kada i na bilo kojem uređaju.

Discovery okuplja najbolje svjetske stručnjake i ulaže u razvoj platforme kako bi gledatelji mogli uživati u praćenju Eurosporta i vrhunskom doživljaju Olimpijskih igara. Kompanija je nedavno objavila partnerstvo s vodećom svjetskom streaming platformom BAMTech. Ralph Rivera se pridružio timu kao glavni direktora Eurosport Digitala, a Alex Kaplan kao potpredsjednik direktora prodaje za Eurosport Digital. Riviera je šest godina bio na čelu digitalnog odjela BBC-ja i vodio je implementaciju BBC iPlayera za Olimpijske igre 2012, prve uistinu digitalne Olimpijske igre. Kaplan je prije radio za NBA kao stariji potpredsjednik globalne medijske distribucije.

„Eurosport Player se oslanja na strategiju Eurosporta koja gledateljima želi ponuditi  više vrhunskog, više lokalno relevantnog i više ekskluzivnog sportskog sadržaja, a omogućava im neograničeni pristup tom sadržaju, na bilo kojem zaslonu. Od nacionalnih i internacionalnih nogometnih liga, Grand Slam tenisa, preko najvećih biciklističkih utrka, svih važnih natjecanja u zimskim sportovima, do zimskih Olimpijskih igara, korisnici mogu sami birati što žele gledati i potpuno se uživjeti u svaku utakmicu, svaki meč, svaku utrku, i baš svaki dio akcije“, izjavio je Ralph Rivera.

Komentirajte prvi

New Report

Close