Dio zaposlenika propalog Tanjuga preuzima Pink TV?

Autor: Poslovni dnevnik , 19. studeni 2015. u 22:00
Navodno će 40 ljudi, mahom snimatelja, prijeći Ž. Mitroviću

Tanjug zapošljava 188 ljudi koji se ne mire s propašću nekadašnje novinske agencije SFRJ, a članovi vlade Srbije i dalje tvrde da će naći investitora koji će ih spasiti.

Nakon što je objavljena vijest da se  srpska novinska agencija Tanjug gasi krajem studenog, pojavila su se naznake da bi neki od njenih 188 zaposlenika mogli nastaviti s radom.  

Kako piše beogradska Politika, 40 – tak zaposlenika nastavit će raditi na televiziji Pink. Navodno će se zadržati gotovo svi snimatelji i cijeli desk, dok je u drugim rubrikama ostalo po jedan do dva novinara. Agencija pravno ne postoji još od 31. listopada, kad je prestao vrijediti zakon o Tanjugu, a poslije dva neuspješna pokušaja privatizacije. Sindikalni predstavnici sada pitaju direktoricu Tanjuga Branku Đukić zašto u zakonskom roku nije tražila prijenos kapitala i podjelu besplatnih dionica  zaposlenima u skladu sa Zakonom o javnom informiranju i medijima.

Ministar za rad Aleksandar Vulin izjavio je kako vjeruje da će se "naći investitor" koji će pomoći Tanjugu, no Politika nije uspjela saznati da li je pritom mislio na Pink.Zaposlenici Tanjuga ne mire se s takvom sudbinom pa pokušavaju senzbilizirati javnost. Podršku su zatražili od mnogih, a Goran Milić, direktor vijesti i programa Al Jazeera Balkans, rekao je da je poželjan put  daljeg razvoja Tanjuga – internacionalizacija. Međutim, dodaje, iako je poželjan, taj put je danas mnogo teži za agenciju, nego za televiziju.

"Tanjug se teško može profilirati kao svjetski proizvod kakav je bio krajem 70-ih i početkom 80-ih, jer je tada radio u potpuno drugačijim okolnostima. Danas, bez Tita, bez jugoslavenske uloge u trećem svijetu, s osiromašenom Srbijom i njenim hendikepima, bilo bi pravo čudo vratiti se na te pozicije", kaže Milić ali dodaje i da, koliko god to izgledalo nemoguće, ne treba odustati.

"Zamislite danas, u ekspanziji zemalja u kojima je Tanjug bio 'tata mata', u jednom Brazilu, Etiopiji, Indoneziji, Indiji, cjelokupnoj Africi, Vijetnamu, u državama čiji BDP raste dvocifrenim stopama, agencija koja u tim zemljama nema pegidre 'osvajačke', 'kolonijalističke', 'hegemonističke' mogla bi zauzeti pristojno mjesto", ističe. "Agencije danas moraju nuditi dopunske proizvode, analize, kombinirati razne djelatnosti da bi opstale u neviđenoj konkurenciji novih medijskih ponuda", zaključuje Milić.

Komentirajte prvi

New Report

Close