Dani komunikacija naglasit će da kreativci povećavaju prodaju

Autor: Saša Paparella , 22. siječanj 2015. u 14:43
Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e/Jurica Galoić/PIXSELL

Rovinjski susret, umjesto u svibnju, održava se već u travnju kako bi se Dani komunikacija odmaknuli od sličnih manifestacija i za predavače dobili najbolje marketingaše svijeta.

Ovogodišnje, treće izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja i najvažnijeg marketinškog događaja u Hrvatskoj održat će se u Rovinju od 16. do 19. travnja, odnosno mjesec dana ranije nego što je to dosad bio slučaj.

Kako se doznalo na tiskovnoj konferenciji, održanoj u utorak u Zagrebu, novi termin je odmaknut od glavnih sličnih događanja u svijetu, što povećava mogućnost da se u Rovinju pojave vodeći svjetski marketinški stručnjaci.Organizatori Dana komunikacija su Hrvatska udruga reklamnih agencija (HURA) i IAB Hrvatska, a njihovi su partneri festivali Cannes Lions i Eurobest. Ovogodišnja manifestacija ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove te potaknuti debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regiji. Po prvi će put biti održane i 'huraonice', interaktivni okrugli stolovi na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.

"Snažnije nego ikad do sada prenosimo poruku koja je ujedno i naslov jednog od predavanja: Creativity matters, odnosno- Kreativnost prodaje! Rezultati prodaje su bolji ukoliko je komunikacija kreativnija – jednostavna premisa koja odvaja najbolje od prosječnih, uspješne od propalih, pobjednike od ziheraša. Borimo se protiv mita da je kreativnost neučinkovita.  S tom idejom predstavljamo program festivala sa predavačima koji kreativnosti daju smisao, koji prepoznaju najbolje od kreacija kao i oni koji najkreativinije nagrađuju", rekao je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e. Upravo od naslovom Creativity Matters svoje predavanje će održati Philip Thomas, predsjednik Uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svjetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions i Spikes Asia. Uz Thomasa, najavljen je dolazak cijelog niza vodećih svjetskih stručnjaka koji upravljaju razvojem industrije.

 

92posto

lanjskih sudionika preporučilo bi dolazak na Dane komunikacija

Među njima se ističe Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestlé, kojeg neki nazivaju i najpametnijim čovjekom svjetskog marketinga. Blackshaw upravlja online komunikacijom tog prehrambenog diva i jednog od najboljih svjetskih oglašivača u preko 130 zemalja svijeta, a održat će predavanje pod nazivom Digital Transformations. Stiže i David Muhlenfeld, potpredsjednik i kreativni direktor Martin Agencya, koji je lani bio među najboljim govornicima na Eurobestu i Cannes Lionsu. Ovog će puta svojim predavanjem u formi performansa pod nazivom Svaka pjesma je Love Song: što marketingaši mogu naučiti od glazbene industrije. "Zasigurno se radi o predavanju o kojemu će se pričati cijele godine, čemu u prilog ide i činjenica da je najavljeno kao preporuka Dunje Ivane Ballon, nove direktorice programa", dodao je Damir Ciglar.

Važan dio Dana komunikacija su i strukovna natjecanja – Effie, IdejaX i Mixx. Tu su ključne novosti usmjerene prema pružanju mogućnosti što širem broju kompanija i agencija za nagrađivanje njihove kreativnosti i inovativnosti od strane struke. Natjecanje Effie koje nagrađuje učinkovitost marketinških komunikacija ove godine uvodi kategoriju Medijska ideja, usmjerene ka promociji i nagrađivanju radova medijskih agencija u Hrvatskoj. Natjecanje Mixx za najbolje radove u online medijima od ove godine nagrade dodjeljuje u dvije nove kategorije – Branded Content Campaign i Best Media Strategy.

IdejaX, nacionalno natjecanje u kreativnosti i ove godine poziva sve domaće kreativce i agencije da odmjere svoje snage i pokažu svoju kreativnu produkciju i potencijal te da se predstave potencijalnim klijentima. S ciljem zadržavanja razine stručnosti i profesionalnosti i ove su godine kao predsjednici žirija izabrani vodeći stručnjaci iz industrije – za Effie Dario Vrabec, direktor marketinga Leda, za Mixx Đuro Korać, kreativni direktor Nivasa te Joško Jureškin, kreativni direktor agencije Publicis Zagreb kao predsjednik žirija IdejeX.Popratni su sadržaji također bogatiji nego ikad, a uključuju izložbe i brojne druge aktivnosti za sudionike, dok je večernji program i ove godine rezerviran za dodjele strukovnih nagrada. Osim edukativne note, Dani komunikacija ni ove godine neće zanemariti onu zabavnu, pa će se održati i tri koncerta. Cijena kotizacije je između 1250 i 1500 kuna, a za studente je besplatno.

Dobar odaziv

Lani je bilo 1400 sudionika

Lani su rovinjski Dani komunikacija privukli 1400 sudionika, na natjecateljski dio pristiglo je 240 radova, vrijednost PR-a procijenjena je na deset milijuna kuna a u oglasnu kampanju utrošeno je tri milijuna kuna. Anketa je pokazala da bi 92 posto sudionika preporučilo dolazak na Dane komunikacija.

Komentirajte prvi

New Report

Close