Content marketing je ključni element vođenja profila na društvenim mrežama

Autor: Sponzorirani članak , 29. listopad 2014. u 11:14

Društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti.

Društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, već razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.
 
U istraživanju provedenom ove godine na uzorku od 50 predstavnika tvrtaka i marketinških agencija, portal MojPosao u suradnji s Netokracijom istražio je trendove zapošljavanja u digitalnom marketingu.
 
Više od polovice poslodavaca, sudionika istraživanja (52%), u proteklih su godinu dana zapošljavali osobe na pozicijama u digitalnom marketingu. Od toga ih je najveći broj (37%) zaposlilo Stručnjaka za društvene mreže/Osobu za Online PR/Community managera. Njih 27% zaposlilo je Voditelja online/digitalnih projekata, a 15% Stručnjake za online oglašavanje i SEO.
 
Community manager Akademija Mirakul Edukacijskog centra svojim će polaznicima otvoriti vrata svijeta društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim platformama. Polaznici će po završetku Akademije maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.
 
Tijekom trajanja Akademije polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodilo zadane aktivnosti te ostvarilo postavljene ciljeve.
 
Program se sastoji od 3 dvodnevna modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati koji će, između ostalog, polaznike naučiti kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima tvrtke, branda i pojedinca.
 
Svi predavači na Mirakul Akademiji dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka u području online marketinga i komunikacije. Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prve specijalizirane community i content management agencije, Milica Cetinić i Irena Rašeta account i community managerice u tvrtki Jasno&Glasno te Siniša Gavrilović SEO specijalist i višestruko nagrađivan predavač.

Trajanje Community manager Akademije je od 20. studenoga 2014. do 23. siječnja 2015. godine. Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se pronaći na web stranici www.mirakul.hr/edukacijski-centar/akademija/community-manager-akademija.
 

New Report

Close