CineStarovi filmski hitovi u roku 12 mjeseci na televiziji

Autor: Josipa Ban /VLM , 27. svibanj 2013. u 22:19
Tomislav Vinceković, član Uprave Blitz film i video distribucije/Jurica Galoić/PIXSELL

Vrhunski dječji animirani hitovi bit će sinkronizirani na hrvatski, a svi filmovi emitirani u High Definition 1080p s odličnim zvukom.

Tvrtka Blitz film i video distribucija odlučila se na proširivanje svoje ponude kanala.

Tako, samo godinu dana nakon prikazivanja u kinima, svi pretplatnici proširenih programskih kanala vodećih kabelskih, IPTV i DTH platformi, isti će film moći gledati na dva nova, CineStar Premiere i CineStar Premiere 2, kanala. The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2, Taken 2, Hope Springs, samo su neki koje će pretplatnici moći gledati u rujnu kad kreće emitiranje dvaju novih programa. Tomislav Vinceković, član Uprave Blitz film i video distribucija te izvršni direktor za prodaju i distribuciju, uvjeren je u uspjeh novog projekta kao i da će gledatelji prepoznati kvalitetu sadržaja, a u intervjuu za Poslovni dnevnik govori o razlozima pokretanja kao i o sadržaju novih programa. 

Zašto ste se odlučili na pokretanje dva nova programa, CineStar Premiere i CineStar Premiere 2?
Istražujući tržište uvidjeli smo da postoji prostor za plasman dva nova filmska premium kanala. Naime, takvih programa nema u ponudama operatera u regiji na način na koji ih mi planiramo pozicionirati na tržištu. Zbog činjenice da smo najveći ponuđač filmskog sadržaja u regiji, ali i suvlasnici najvećeg kino lanca, Blitz-CineStara, kad biramo filmove uzimamo prava za one koji su prvenstveno namijenjeni kino distribuciji. I to je ono što nas razlikuje od svih ostalih tvrtki u regiji. Kino je, naime, premium format filmskog posla i ako film ne poluči uspjeh u kino distribuciji, u velikoj većini slučajeva neće ostvariti uspjeh niti u drugim kanalima distribucije filmskog sadržaja. Osim toga, da bi film uopće ušao u distribucijsku mrežu kina mora zadovoljavati određene kriterije kvalitete, imati određeni komercijalni potencijali i slično. Prema tome, osnovna razlika između naših i svih ostalih kanala je u tome što će Premiere kanali imati prvenstveno probranu kvalitetu filmskog sadržaja. 

Kakav sadržaj gledatelji mogu očekivati na novim kanalima?
Bit će to prvenstveno filmski kanali, ali nudit ćemo i serijski sadržaj. Radi se o kvalitetnom miksu sadržaja jer mi ciljano biramo ono za što, na temelju istraživanja, znamo da će biti dobro i što bi gledatelji željeli gledati. Emitirat ćemo i najpopularnije filmske hitove, a sve to uz najkvalitetniju sliku i zvuk. Kanali će biti emitirani u High Definition 1080p i Standard Definition rezoluciji, s 5,1 zvukom, originalnim jezikom i lokaliziranim podnaslovima. Ono što je također bitno kod novih Premiere kanala je da će se premijerni dio filmskog sadržaja emitirati s odmakom od 12 do 16 mjeseci od početka prikazivanja tih filmova u kinima. Sama ta činjenica daje visoku dozu atraktivnosti i ekskluzivnosti sadržaja koji će se emitirati na Premiere kanalima, pa time vjerujemo da će biti vrlo zanimljivi za gledatelje. 

Tko su Vaša ciljana skupina?
Naša ciljana skupina su svi koji su priključeni na nekoj od IPTV, Cable ili DTH platformi te svi koji vole filmove. Što se dobne skupine tiče, ciljamo jednako na 12-godišnjake kao i na 70-godišnjake. Dakle orijentirani smo na široku populaciju jer ćemo na kanalima nuditi i dječji program u obliku vrhunskih animiranih dugometražnih filmova koji su sinkronizirani na hrvatski, slovenski, a vjerojatno i srpski, pošto se naši kanali emitiraju na području cijele regije. To također, daje dozu atraktivnosti koju drugi kanali ne pružaju jer ako i imaju sinkroniziran sadržaj, onda je on sinkroniziran samo na jedan jezik.

Na kojim ćete sve platformama biti prisutni?
Na svim vodećim IPTV, Cable i DTH platformama u regiji. 

Kakva su očekivanja od pokretanja dva nova programa?
Siguran sam da ćemo polučiti veliki uspjeh i da će gledatelji biti više nego zadovoljni ponuđenim sadržajem koji će se emitirati. Koristimo snagu brendova koje smo prije izgradili, kroz CineStar multipleks kina i CineStar filmske kanale. Tijekom godina CineStar je postao sinonim za kvalitetan filmski sadržaj te vjerujemo da će gledatelji naših kanala prepoznati i kvalitetu nova dva kanala. 

A kakva je gledanost dva postojeća kanala?
Prema istraživanju agencije AGB Nielsen, a koje je provedeno u prosincu prošle godine, CineStar TV je drugi najgledaniji kabelski kanal na svim platformama na području Hrvatske. Statistike koje dobivamo od naših telekom operatera, kabelskih i DTH operatera, koji imaju mogućnost praćenja gledanosti, pokazuju da se CineStar TV i CineStar Action&Thriller kreću od 10. do 15. mjesta po gledanosti između svih kanala prisutnih na pojedinoj platformi, a kojih je između 120 i 170 na platformama. To je strahovito veliki uspjeh ukoliko uzmemo u obzir da je konkurencija jaka jer se na tim platformama nalaze i svi terestrial free to air kanali sa nacionalnom frekvencijom, poput HRT1, HRT2, HRT3, HRT4, RTL, RTL2, RTL Plus, Nove i Doma TV-a, a to su tipovi kanala koji su, ne samo u Hrvatskoj već i u regiji, uvijek najgledaniji.  

Raste li gledanost?
Jasno da kad smo startali 2009. godine da su CineStar programi ljudima bili zanimljivi jer su im nudili nešto novo. No mi sad poslujemo već četiri godine, a gledanost nam i dalje raste ili se zadržava u ranije navedenim okvirima.  

Kako je Blitz film i video distribucija poslovala u 2012.?
Zahvaljujući snažnoj poziciji na tržištima regije poslujemo relativno dobro. Ipak, ponajviše zbog ekonomske situacije, u prošloj smo godini imali pad prihoda od cca 15% u odnosnu na prethodnu godinu. Danas zapošljavamo 50 ljudi. 

Koliko je u Hrvatskoj prisutan on demand sadržaj?
Video sadržaj na zahtjev prisutan je u Hrvatskoj kroz gotovo sve IPTV i Cable platforme koje imaju imaju tu funkcionalnost. On je zapravo zamjena za nekadašnje videoteke. Platforme, za sada, nisu do kraja prepoznale taj segment. Stvar je u tome što postoje razni razlozi zašto video "na zahtjev" nije postigao takav rezultat koji su prije postizale klasične videoteke. Jedan od glavnih je što su se pojavili drugi oblici zabave, poput shopping centara, mobitela. Svi se servisi danas bore za slobodno vrijeme čovjeka, jednako kao i kino. Ukoliko ponuda nije dovoljno atraktivna ili se ne radi dovoljno na promociji određene usluge tada je nerealno očekivati da će ona polučiti dobar rezultat. 

Odlasci u kino

Hoće li pokretanje novih kanala utjecati na odlazak ljudi u kino?
Neće. 

Kakvi su trendovi u tom segmentu uopće?
Razvijena tržišta zapadne Europe i SAD-a imaju mnoštvo premium kanala, nude i servise "na zahtjev" koji su vrlo razvijeni, ali postotak ljudi koji i dalje idu u kino ipak ne pada. Prije pet godina zabilježen je slabi pad kino posjetitelja, no od onda taj segment kontinuirano raste dok u posljednjoj godini bilježimo stagnaciju, bez velikih oscilacija. Ljudi vole ići u kino, najčešće oni od 12 do 35 godina. Ta činjenica govori da je kino premium format, on je prva stepenica za uspjeh nekog film, te sociološki fenomen za koji se plaća i premium cijena.

Komentirajte prvi

New Report

Close