Cedergren: Prijatelji su najdraži brendovi

Martin Cedergren, kreativni direktor agencije Akestam Holst, predavat će na konferenciji Best internet

Martina Cedergrena u marketinškim krugovima smatraju jednim od najboljih kreativnih direktora u interaktivnoj industriji. Izvršni kreativni direktor švedske agencije Akestam Holst u utorak će u Zagrebu održati predavanje u sklopu konferencije Best internet.

Koji su najveći problemi s kojima se trenutno bori oglašivačka industrija?
Mislim da nedostaje istinskog angažmana u kreiranju brendova. Treba prijeći sa pričanja na djelovanje.

Kako je kriza utjecala na oglašivačku industriju?
Mnogim velikim brendovima smanjeni su oglašivački budžeti, ali su zato manji brendovi preuzeli rizik i na taj način povećali tržišni udio.

Preporučujete li klijentu radije klasičan oglas u novinama ili televiziji, komunikaciju s korisnicima na društvenoj mreži ili kombinaciju svega toga?
Uvijek preporučujem da se prvo definira što se predstavlja, zatim na koji će se način proizvod predstaviti, a tek onda gdje.

Koje su prednosti, a koji nedostaci online marketinga?
Internet je medij koji omogaćava dijalog i nudi izvrsne mogućnosti kreiranja odnosa sa potrošačem i praćenja. Ali, ako želite stvoriti kvalitetnu predodžbu o brendu morate istovremeno koristiti i druge medije.

Kakvi su trendovi u online oglašavanju?
Danas se sve miješa. Računalo je mobilni telefon. Mobilni telefon je središte društvenih mreža. Središte društvenih mreža su vaši prijatelji. A vaši prijatelji su vaši najdraži brendovi.

Hoće li razvoj tehnologija i korištenje digitalnih sadržaja potpuno istisnuti klasične načine oglašavanja?
Da i ne. Uvijek će postojati potreba za različitim medijskim kanalima.

Prema vašem mišljenju što čini vrhunsku kampanju - dobar budžet ili dobra ideja?
Ako reklama postane glavna tema razgovora i ako se sviđa ciljanoj publici, definitivno je riječ o izvrsnoj kampanji. Mislim da je važnija ideja. Ali, budžet je izuzetno bitan ako govorimo o postizanju određene razine uspjeha.

Biografija

Renomirani klijenti
Tijekom petnaestogodišnje karijere Martin Cedergren je radio s brojnim poznatim brendovima kao Carlsberg, Volvo, Adidas, Nike, IKEA, MTV, Nokia, Atari, Thomas Cook, Yahoo i Tele2.

Nagrade iz ‘dva svijeta’
Među nekolicinom je kreativnih direktora koji su podjednako nagrađivani za online i offline radove. Dobitnik je dvaju Grand Prix-a na Cannes Lionu.

Komentari (1)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve