Bruketa&Žinić OM autori aplikacije Zagreb Be There

Autor: Poslovni dnevnik , 15. srpanj 2014. u 22:00
Aplikacija, za sada, nudi pet mogućih ruta od kojih svaka predstavlja Zagreb na ponešto drugačiji način

Aplikacija, za sada, nudi pet mogućih ruta od kojih svaka predstavlja Zagreb na ponešto drugačiji način.

Turistička zajednica grada Zagreba lansirala je novu mobilnu aplikaciju Zagreb Be There koja posjetiteljima Zagreba predlaže različite tematske puteve za obilazak glavnoga grada Hrvatske, uz pomoć pametnih telefona.

Aplikacija, za sada, nudi pet mogućih ruta od kojih svaka predstavlja Zagreb na ponešto drugačiji način. Projekt su osmislile reklamna agencija Bruketa&Žinić OM i digitalna agencija Brlog, u suradnji s TZG. Aplikacija je dostupna na Android i iPhone uređajima, a osmišljena je prema takozvanom gamification principu koji pravila i načine interakcije iz videoigara preslikava na stvarni svijet. Nakon što odaberu rutu turisti obilaze lokacije i checkiraju se na njih, a u obilasku im pomaže karta.

Kada se turisti checkiraju, na većini lokacija iz rute otključavaju jednu od nagrada, poput popusta na ulaznice ili 2-za-1 ponude za unajmljivanje bicikla. Partneri projekta su Muzej prekinutih veza, Lauba, Tehnički muzej, NextBike i Zoološki vrt grada Zagreba. Aplikacija se može preuzeti s mikrostranice betherezagreb.com ili putem QR koda na lecima koji se mogu pronaći na svim važnijim turističkim punktovima u Zagrebu.

Komentirajte prvi

New Report

Close