Bruketa&Žinić i Lacuna pokrenuli proizvodnju u Hrvatskoj s brendom Brokula&Ž

Autor: Poslovni.hr , 27. studeni 2012. u 10:33
Nikola Zinic i Davor Bruketa (PXL)

Bruketa&Žinić su zajedno s partnerskom tekstilnom tvrtkom Lacuna ovog tjedna pokrenuli i proizvodnju u Hrvatskoj.

Bruketa i Žinić pronašli su partnere u hrvatskoj tekstilnoj industriji s kojima žele dokazati da se u Hrvatskoj može proizvoditi kvalitetan i inspirativan izvozni proizvod

Nakon što su u rujnu lansirali svoj novi vlastiti brend odjeće od organski uzgojenih sirovina Brokula&Ž, Bruketa&Žinić su zajedno s partnerskom tekstilnom tvrtkom Lacuna ovog tjedna pokrenuli i proizvodnju u Hrvatskoj. Brokula&Ž je brend donjeg rublja i majica za žene i muškarce napravljen od organskog pamuka i celuloze čija je prva serija bila proizvedena u Turskoj, odakle je i porijeklo materijala. Od ovog tjedna manje serije i prototipi šivaju se u sjedištu tvrtke Brokula&Ž u Pustodolu Začretskom (Sveti Križ Začretje), a velike serije šivaju se u đakovačkoj tvornici Hemco.

"Želimo dokazati kako se u Hrvatskoj može proizvesti kvalitetan proizvod s izvoznim potencijalom. Iza projekta Brokula&Ž stoji iskusan tim ljudi koji u ovom projektu pronalazi profesionalni izazov, što nam daje pravo da budemo optimisti oko daljnje uspješnosti projekta i zapošljavanja još većeg broja ljudi iz posrnule hrvatske tekstilne industrije", izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM.

"Od lansiranja brenda u rujnu ove godine, Lacuna je zaposlila još osmero djelatnica, pretežno radnica iz bivše tvornice Kamensko, čija se tehnička znanja i posvećenost kvaliteti ugrađuju i u Brokulu&Ž. Sigurni smo kako će zamisao iza ovog projekta inicirati širu suradnju ne samo s hrvatskom tekstilnom industrijom već i s drugim segmentima proizvodnje", ,izjavio je direktor tvrtke Lacuna i Brokula&Ž, Zoran Šainović.

"Prve reakcije kupaca su vrlo dobre, prvenstveno na kvalitetu materijala i izrade, što je i najvažnije, jer kod Brokule&Ž bitno uvijek dolazi iznutra. U prva dva mjeseca prodano je oko 3000 jedinica, a daljnji razvoj proizvodnje ovisi o budućim prodajnim rezultatima. Da se radi o robnoj marki s izvoznim potencijalom svjedoči i činjenica da će Brokula&Ž biti uvrštena u izvještaj londonskog Global Innovation Reporta koji previđa trendove u 2013.",  izjavio je Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM.

Svi međunarodni certifikati koji jamče ekološku i organsku proizvodnju Brokula&Ž brenda ovih su dana nostrificirani i u Hrvatskoj. Postojeće međunarodne certifikate izdala je nizozemska kompanija Control Union Certification/ Peterson Control Union Group, a riječ je o certifikatima OE 100 Standard of the Orgnanic Exchange i OE Blended Standard of the Organic Exchange, koji jamče da je materijal organskog porijekla te da korištena bojila nisu štetna za čovjeka.

Komentirajte prvi

New Report

Close