Kampanja T-mobilea Matejev projekt-Najbolji graffiti jam, nagrađena je prošlog tjedna na Europskom festivalu oglašavanja nagradom Eurobest 2010.
U kategoriji Integrated, koja nagrađuje kampanje izgrađene koordinacijom nekoliko komunikacijskih kanala, uz poseban naglasak na angažiranju društvenih mreža, novih medija i novih tehnologija, T-mobileova kampanja osvojila je broncu. ‘‘Priznanje svjetskih stručnjaka iznimno nas veseli, daje vjetar u leđa, ali ujedno i obvezuje na još bolje, inovativnije projekte”, kazala je direktorica Odjela marketinških komunikacija HT-a Vedrana Hercigonja Majetić. T-Mobile je kampanju realizirao u suradnji s marketinškom agencijom Saachi&Saachi, koja je dio Publicis grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu