Istraživanje MEDIApulsa provedeno od siječnja do prosinca 2011., pokazalo je da su Styrijine dnevne novine dvostruko čitanije od novina konkurencije. Prema njima, Styrijine dnevne novine, 24sata, Večernji list i Poslovni dnevnik, čita 1.146.841 ljudi, a novine konkurencije 598.683 ljudi. Osim u čitanosti, Styrijine dnevne novine bilježe i dvostruko bolje prodajne rezultate. One se dnevno u prosjeku prodaju u nakladi od 215.983 primjeraka. Slične rezultate, prema gemiusAudience iz siječnja 2011., ostvaruju i Styrijini internetski portali 24sata.hr, vecernji.hr, poslovni.hr, njuskalo.hr, budi.in, zdravakrava.hr i pametnakuna.hr. Oni mjesečno imaju ukupno 30.265.488 posjeta, a njihovi korisnici u prosjeku na njima provedu dvostruko više vremena nego korisnici na portalima konkurencije. I broj otvaranja je veći – na Styrijinim portalima pregledava se 3,5 puta više sadržaja nego na portalima konkurencije. Iz svih ovih podataka vidljivo je da su Styrijina dnevna izdanja i portale čitatelji prepoznali kao dvostruko bolje od konkurencije te da je Styria Media grupa najjača je i najutjecajnija medijska kuća na hrvatskom tržištu.
Impresivan portfelj
Styrijina snaga najbolje se očituje se u njezinom impresivnom portfelju – 24 tiskana izdanja kojim je uspjela pokriti sve relavantne ciljne skupine. Kroz njih, kao i kroz sve ostale platforme, Styria dnevno ima doseg do dva milijuna ljudi. Samo kroz tiskane dnevne novine dopire do 1,15 milijuna ljudi, i to bez preklapanja čitatelja. Styria stalno osluškuje potrebe tržišta i aktivno kontaktira sa svojim čitateljima, što je rezultiralo i nizom novih uspješnih izdanja. Samo u protekle dvije godine, na tržištu je plasirala mnoga izdanja, čime se dokazala i kao najproduktivnija medijska kuća. Najbolji dokaz da čitatelji doista Styrijina izdanja smatraju najboljim, podatak je o dvostruko većem broju pretplatnika od konkurencije. I što je najvažnije, taj broj raste iz dana u dan. Jedan od najutjecajnihih Styrijinih brendova su prve i najčitanije poslovne novine u Hrvatskoj – Poslovni dnevnik. Čitatelji Poslovnog dnevnika su prije svega ljudi koji odlučuju, tzv. decision makeri, u različitim područjima. Novine se bave svim segmentima modernog poslovanja, a jednaku pozornost posvećuju velikim i malim te srednjim poduzećima. Čitatelji Poslovnog dnevnika ubrajaju se među bolje situirane građane Hrvatske, a novine imaju status elitnog proizvoda. Na novine je pretplaćeno 55 posto poduzeća iz skupine TOP 100, te 38 posto poduzeća s najvećim prihodom u Hrvatskoj.Sve više čitatelja ima i među studentima i mlađom generacijom koja na taj način dobiva izvrstan uvid u tokove kretanja kapitala, mogućnost praćenja najnovijih trendova u ekonomiji. Poslovni tjednik svakodnevno objavljuje kolumne vodećih hrvatskih stručnjaka, ali i svjetski poznatih ekonomista i poslovnih ljudi.
Nobelovci u Poslovnom
Za Poslovni dnevnik pišu ili su ranije pisali Paul Krugman, Nouriel Roubini, Jeffrey Sachs, Joseph Stiglitz, George Soros, Kenneth Rogoff, Jack Welch, Paul Samuelson, pa čak i američki predsjednik Barack Obama. Kroz stalne rubrike Poslovni dnevnik redovno prati i zbivanja i u sektorima poput trgovine, IT-a, medicine, financija, marketinške industrije i svih ostalih poluga modernog gospodarstva. Kvaliteta Poslovnog dnevnika prepoznata je i izvan granica Hrvatske, što potvrđuju i brojne međunarodne nagrade. Tako je Poslovni dnevnik 2009. na Europskom novinskom kongresu u Beču osvojio nagradu za tipografiju i dizajn, a 2010. European Newspaper Award proglasio je naslovnice Poslovnog dnevnika najbolje dizajniranima u Europi. U 2011. i 2012. Poslovni dnevnik osvojio je dodatne četiri europske nagrade za vizualizaciju tekstova i tema, najbolje stranice s oglasima u novini, infografiku i najbolje naslovnice dnevnih novina u Europi. Kao priznanje zasigurno se može uzeti i činjenica da je Poslovni u 2010. izdavanjem zajedničkog priloga počeo surađivati s jednom od najuglednijih novinskih kuća u svijetu, The New York Timesom. Tako Poslovni dnevnik, kao jedini u srednjoj i istočnoj Europi na domicilnom jeziku, ponedjeljkom objavljuje najbolje tekstove i komentare tiskanog izdanja New York Timesa. Potkraj 2011. Poslovni dnevnik postao je i partner britanskog The Economista za Hrvatsku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kako smo razvijena nacija mi hrvati, kupujemo preko 1.700.000 primjeraka novina. wau. prenosimo vijesti economista i new york timesa. i to u vremenu izlistavanja network clouda tipa google na burzama, i klasterizacije facebooka. Svakodnevno čitamo novine i pijemo kavu – kako smo moderni i suvremeni. Baš smo informirani. Ne trebaju nam strane novine, tko je vidio ići u inozemstvo, ta imamo sve doma zahvaljujući našim velikim novinarskim perima. samo treba biti pametan i čitati puno dnevni tisak, sve će biti onda jasno. Taj bloomberg zbilja smiješno – oni ne izdaju novine uopće, samo na dot comu.
Zašto bi čitali DW, Zeitung ili Economist kao sav zapadni svijet kad u njemu nema niti jednog domaćeg novinara. nisu oni pametniji od naših, novinarstvo u zg je jedan od najjačih žurnalistika u svijetu.
Pa prenijet će sve naši novinari nama na hrvatskom – imamo Forbes, imamo NYT, Economist – nema potrebe. To je Europa. Jezik kojim govori 4 milijuna hrvata NIKADA NIKADA neće nestati, a kamoli u 45 godina?! Ta zašto bi prosječan hrvat učio strane jezike? Nema potrebe – u večernjem će biti dvaput tjedno satovi engleskog zasigurno i talijanskog. ama sviju jezika. samo nemojte zatvoriti im tiskare. dajte im da pišu i rade.
Doista, velik je i isplativ posao ulaganje u dnevne novine danas…
Uključite se u raspravu