Boranka najbolja iskustvena kampanja

Autor: Marta Duić , 02. prosinac 2018. u 21:59
Autori iz Imaga i SIH-a u Portorožu

Svako nacrtano drvce postalo je pravo zahvaljujući izviđačima i volonterima Boranke.

Najveća akcija pošumljavanja Hrvatske, Boranka, koju je pokrenuo Savez izviđača Hrvatske (SIH) i čiju je kampanju osmislila agencija IMAGO, osvojila je prestižnu nagradu u kategoriji Best Experiental Campaign na 20. konferenciji o medijskim trendovima SEMPL, u Portorožu u Sloveniji.

"Nagrada za najbolju iskustvenu kampanju još je jedna potvrda da smo s Borankom učinili uistinu veliku stvar – spojili ljubav prema šumama i volonterski entuzijazam u konkretnu akciju koja je rezultirala oporavkom najljepšeg dijela naše zemlje koji je stradao u požarima", poručuje Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske. U suradnji s partnerima SIH je u lipnju pokrenuo ovu veliku akciju volonterskoga pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije.

Od ostataka izgorenih borova na dalmatinskim požarištima u Karbonu na otoku Korčuli napravljene su pastelne bojice, takozvane boralice, koje su građani koristili kako bi nacrtali svoja drvca i posadili ih u virtualnu šumu.

Svako nacrtano drvce postalo je pravo zahvaljujući izviđačima i volonterima Boranke, njih više od 2500, koji su posadili više od 25.000 komada sadnica, sjemena i žira na opožarenom području cijele Dalmacije.   

Komentirajte prvi

New Report

Close