Bonbon rollover

Autor: Poslovni.hr , 04. srpanj 2016. u 11:37
Photo: McCann

TV spot je simboličan prikaz kako se nepotrošene jedinice reaktivacijom paketa prebacuju u idući mjesec tj. novi mjesečni paket.

Nova bonbon kampanja predstavlja rollover uz koji ne moraš brinuti da će nepotrošene jedinice nestati u zrakopraznom prostoru bespuća. Kampanja je realizirana kroz humoristični TV spot u kojem jedinice (minute, MB i SMS-ovi) uživaju u ljetnoj atmosferi srpnja, no kako srpanj ide kraju tako se i jedinice jednostavno sele u kolovoz. Sviđalo se to njima ili ne! TV spot je simboličan prikaz kako se nepotrošene jedinice reaktivacijom paketa prebacuju u idući mjesec tj. novi mjesečni paket.

''Ekipa iz McCann-a i Fahrenheita opet je napravila izvrstan posao. Prve su reakcije u najmanju ruku izvrsne i lijepo je čuti kako svi hvale i reklamu i produkciju˝, komentirao je kampanju Nikola Matasović. stručnjak za razvoj ponuda i proizvoda iz Bonbona.

“ Kampanja je miks zabave, inovacije, jasnoće i  svrhovitosti po kojoj je brand bonbon prepoznatljiv. Rezultat je to napornoga rada te odličnog odnosa i višegodišnje suradnje s agencijama McCann Zagreb i Fahrenheit koji u potpunosti razumiju naš brand te dijele naše vrijednosti, zbog svega nabrojanog u konačnici realiziramo sjajne i zamijećene kampanje˝, kaže Diego Perez Tenessa De Block, Odjel za marketing multibrand i prepaid usluga iz Bonbona.

Kampanju su realizirale agencije McCann Zagreb i Fahrenheit u suradnji s produkcijskom kućom Švenk, pod redateljskom palicom Saše Podgoršeka, a iza kamere je bio Sven Pepeonik. Dogodovštine Bonbon jedinica osmislili su Daniel Vuković, Hrvoje Škurla i Luka Pervan. Art direktor kampanje je Krešimir Grancarić uz dizajnericu Sandru Mrkšić, dok su projekt vodili Saša Ivan i Iva Šimunović. Fotke za vizuale kampanje je napravio Damir Žižić.

Uz TV kao primarni kanal komunikacije kampanja ima podršku kroz OOH, web bannere i društvene mreže.

Kako izgleda krajnji rezultat možete vidjeti ovdje

Komentirajte prvi

New Report

Close